16 sierpnia 2015

SUMMER IN THE CITY: vintage shorts


| top - H&M | spodenki - sh | okulary - sklep online | naszyjnik - Sinsay |

Uwielbiam lato. Piękne, gorące, długie słoneczne dni. O tej porze roku jest znacznie więcej czasu na przyjemne rzeczy. Spacer, jazdę na rowerze, wyjazdy za miasto, wypoczynek na świeżym powietrzu, spontaniczne wyprawy. Gdybym tylko mogła pozwolić sobie na miesiąc lub dwa wolnego i miałabym odpowiedni zapas gotówki to ruszyłabym (razem z moim ukochanym, oczywiście) w podróż... Zwiedzilibyśmy większość ciekawych zakątków Europy. Wygrzewalibyśmy się na pięknych plażach Grecji. W samo południe słuchalibyśmy hejnału z Wieży Mariackiej. Jeździlibyśmy po Niemieckich autostradach. Podziwialibyśmy kolorowe dachy Praskich domów. Zwiedzalibyśmy zabytki Paryża. Chadzalibyśmy malowniczymi uliczkami Amsterdamu i Stockholmu. Godzinami podziwialibyśmy Pałac SchönbrunnTak wiele jest miejsc, które chciałabym zobaczyć na własne oczy... To tylko kilka z nich. Niektóre było mi dane już zwiedzać, ale chętnie znów tam wrócę, a inne... sky is the limit.

16 komentarzy:

  1. No dokładnie Kalinko - i to jest do spełnienia !!! Sky is the limit https://www.youtube.com/watch?v=9XEgp9l90Fs :D i zobaczysz Kochanie je na własne oczy już moja w tym głowa :D <3 Pięknie wyglądasz jak zawsze - zajebiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy odrobinie planowania i oszczędności przez dłuższy czas da się radę... może kiedyś ;)
      Dziękuję ;* <3

      Usuń
  2. Lubię takie casualowe zestawy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, bardzo pdooba mi się ta stylizacja jest mega prosta klasyczna, ale na pewno w niej bym chodziła, . u mnie nowy post o bluzkach ala spaghetii,zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Pozdrawiam!
      W wolnej chwili zajrzę ;)

      Usuń
  4. zachwyca mnie połączenie bluzki i szortów, które tak pięknie na Tobie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto i na temat, bardzo mi się podoba. Top jest świetny, a wycięcie na plecach mega sexi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa stylizacja - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: lato

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i ładne zdjęcia! Zapraszam Cie do mnie i prosiłabym o kliknięcie "Lubię to!" oraz obserwację,jeśli Ci sie spodoba! :) ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne szorty !!! uwielbiamy taki minimalizm - super !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Zadbanie o tło jak i o samą stylizację ;)
    Zapraszam również do nas, może coś akurat wpadnie w oko -
    http://fadomoda.pl/

    OdpowiedzUsuń