16 września 2015

crop top


| t-shirt - Cubus | szorty - Bik Bok (sh) | okulary - sklep online |

Ciąg dalszy pożegnania z latem. Myślę, że to jedna z ostatnich stylizacji typowo letnich, chociaż... Przez najbliższe dwa dni do Częstochowy mają wrócić upały i kto wie, może uda nam się zrobić parę zdjęć. Miłe, ciepłe, słoneczne dni zawsze warto uchwycić, a potem wspominać. Nic jednak w tym pewnego, więc zobaczymy. Lato 2015 było bardzo gorące, temperatury w naszym kraju iście egzotyczne. Większość z nas stawiała na wygodę. Tak robiłam i ja. Proste połączenia, przewiewne tkaniny. Mimo, że nie mam ciała modelki Victoria's Secret, ani brzucha Chodakowskiej to w tym roku polubiłam się z crop top-ami. Przy wysokich stanach wyglądają fajnie, a najważniejsze, że to czego nie chcemy pokazywać nadal zostaje w ukryciu. 

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Często chodzę w te okolice na spacery i jest tam mnóstwo pięknych krajobrazów ;)

      Usuń
  2. Ja juz żyje jesienią, chociaż pogoda z ostatnich dni bardzo mnie wycisza ;) szorty świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w tym roku jakoś ciężej niż w poprzednich przestawić się na tryb "jesień", ale pracuje nad sobą ;D Pewnie, warto skorzystać z dodatkowych kilku ciepłych dni ;)

      Usuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super! Lubię takie letnie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wakacyjny look :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Klasyka zawsze się sprawdza ;)

      Usuń
  7. Dla mnie Ty jesteś Latem !!! :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 <3 <3 :D ;****** you make my day ;) <3

      Usuń
  8. super wygodna stylizacja :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń