gold accessories


| top, szorty - sh | okulary, naszyjnik - sklep online | pierścionki - H&M |

Długo się zastanawiałam czy publikować te zdjęcia... Upalne dni już za nami, a to typowo letni zestaw. Wydawało mi się, że jestem już gotowa na jesień, ale cały czas się przestawiam. Jakoś w tym roku ciężko przyzwyczaić mi się do chłodnych popołudni. Cały czas liczę na to, że będą jeszcze ciepłe momenty, takie jak dzisiejszy dzień. Prognozy zapowiadają kilka słonecznych, ciepłych dni i tak sobie postanowiłam, że to będzie moje pożegnanie z latem 2015.

15 komentarzy:

  1. Lubię takie multiobrączki na palce!

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam, nie przejmuj się, że letni zestaw :D Przynajmniej możemy powspominać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nie mogę się pożegnać z latem. Zwłaszcza, że taki okres przejściowy wiąże się u mnie najczęściej z osłabieniem organizmu i tak od trzech dni siedzę w domu. Jednak nie da się zatrzymać pory roku, dlatego dzisiaj dodałam wpis z ostatnią letnią sesją jako takie oficjalne zakończenie lata :) Jedyna nadzieja w tym, że jesień i zima kiedyś się skończą, i znowu będzie ciepło :)
    Dobrze, że opublikowałaś te zdjęcia! Są naprawdę fajne :) Bardzo podoba mi się ta złota biżuteria.

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie. Słabiej się czuję w czasie zmiany jednej pory roku na inną.
      Tak jak piszesz, pór roku nie zatrzymamy, teraz trzeba tylko czekać kilka miesięcy na kolejne lato i wyciągnąć z jesieni to co najpiękniejsze ;)
      Ślicznie dziękuję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo lubię i dobrze czuję się w tym odcieniu niebieskiego ;)

      Usuń
  5. Niby prosty ale jednocześnie cudowny outfit! Uwielbiam takie x

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Miło czytać, że się podoba :)

      Usuń
  6. Swietny look :)

    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra stylówka podoba mi sie ;-)
    http://sylvviusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń