30 września 2015

jeans... again


| kardigan, spodnie - New Yorker | t-shirt - market | buty - Reebok |

Czasem gdy się spieszysz. Gdy nie masz czasu na stanie przed lustrem. Długie rozmyślanie na temat tego co założyć. Wkładasz to co masz pod ręką lub... sprawdzony zestaw. Jest też opcja trzecia połączenie konkretnych fasonów. U mnie połączeniem "na szybko", które nadaje się na większość codziennych wyjść jest połączenie jeansów i białego t-shirtu. Wybierając się na zakupy założę ulubione "potargane" jeansy. Idąc do urzędu wybiorę gładkie. Do jazdy na rowerze najlepiej nadadzą się wygodne boyfriendy. Wychodząc na, nie do końca zaplanowaną, randkę z szafy wyciągnę dopasowane rurki. Do tego biała góra - w moim przypadku ukochany prosty t-shirt. Buty i dodatki odpowiednie do planowanej aktywności i... jestem w stanie wyjść z domu w ciągu paru minut. 

16 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba sweter i buciki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Luźno i zajebiście - cała Kalinka <3 i tak trzymaj, świetny styl !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw na co dzień :) Zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W wolnej chwili postaram się zajrzeć ;)

      Usuń
  4. Bardzo fajne jeansy, ale kardigan też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa stylizacja- gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja na co dzień, z chęcią założyłabym coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szafie biały t-shirt to podstawa ;) I jestem tego samego zdania co Ty - taki zestaw na każde wyjście. Wystarczy tylko zmienić model jeansów ;) Świetny kardigan! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że ktoś się ze mną zgadza :) Pozdrawiam !

      Usuń