strips & other pattern


| t-shirt - sh | spodnie - H&M | buty - Stradivarius | okulary - sklep online |

Macie ulubione rzeczy? Ulubione części garderoby? Ulubione ubranie? Może nie każdy, ale większość pewnie tak. Ja mam co najmniej kilka takich przedmiotów. Właściwie wszystko co mam dziś na sobie należy do kategorii "ulubione". Najchętniej chodziłabym w tych rzeczach non stop. Na zdjęciach powyżej widzicie spodnie, które uwielbiałam nosić. Nie od zawsze tak było. Wybrałam sobie je na prezent urodzinowy dobrych parę lat temu (około 6-7). Na początku "posiadania" miałam je na sobie od czasu do czasu. Potem zaczęłam je nosić kilka razy w miesiącu - naprawdę często. Towarzyszyły mi w wielu wydarzeniach, tych zwykłych, dnia codziennego oraz tych nieco ważniejszych. Pasowały niemal do wszystkiego, bo są czarne, wygodne, a ich krój klasyczny. Piszę w czasie przeszłym, bo niedawno musiałam się z nimi pożegnać. Gdy często się czegoś używa to szybciej dana rzecz zostanie wyeksploatowana. Powiem Wam, że sytuacja z tą konkretną parą spodni uświadomiła mi, że dzisiaj znacznie trudniej kupić produkt dobrej jakości. Taki który wytrzyma lata i nie będzie dużo kosztował. Jeżeli nawet dana rzecz będzie wymagała od nas uszczuplenia zawartości portfela o większą kwotę, nadal nie będziemy mieli pewności, że rzecz droższa posłuży nam dłużej niż ta tańsza... 

11 komentarzy:

  1. Świetny set! Na luzie, ale z pomysłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, ubrania są coraz gorszej jakości, ale jakoś producenci muszą napędzać cosezonową wymianę garderoby... Też mam kilka takich rzeczy z którymi mogłabym się nie rozstawać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napędzają bardzo skutecznie ;) Tylko szkoda, że naszym kosztem ;/ Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. :) Czarne spodnie to podstawa, pasują do wszystkiego ;)

      Usuń
  4. Super, prosto, ale na pewno nie jest nudno :-) Dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) W wolnej chwili na pewno zajrzę ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. very nice post :) kisses:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń