21 września 2015

Wishlist: Autumn 2015

BLUZKA W PASKI:  1 | 2 
KAMIZELKA: GRANATOWA | KOBALTOWA | ŻÓŁTA | KHAKI
BLUZKA Z ODKRYTYMI RAMIONAMI:  1  |  2
BLUZKA W STYLU BOHO:  1  |  2  |  3

SUKIENKA W PASKI:  1  |  2

Za każdym razem gdy zmienia się pora roku robię porządki w swojej szafie. Wyciągam z niej górę ubrań w których z jakiegoś powodu chodzić już nie mam zamiaru. Z pudeł i innych zakamarków wyjmuję ubrania na dany sezon, w tym przypadku bluzy, swetry, płaszcz, jesienne buty, bluzki z długim rękawem. Chowam rzeczy cienkie. Przygotowuję wyprzedaż szafy i... planuję zakupy. Mimo ogromnej ilości ubrań zawsze okazuje się, że czegoś mi brakuje. Zdarza się (spece od sprzedaży dobrze wiedzą jak nas podejść), że modne jest już zupełnie coś innego niż w poprzednich latach. Wypada, więc zaopatrzyć się w ciuszek, który wpadł nam w oko. Prawda jest taka, że akurat kto jak kto, ale ja do trendów podchodzę bardzo sceptycznie i długo się do nich przekonuję. Na ogół dobrze na tym wychodzę. Nie wszystko co modne będzie dobrze na nas wyglądało. Zapewne wiecie jak to jest. W co mam zamiar się zaopatrzyć podczas jesieni 2015? Jest kilka interesujących mnie pozycji. Koniecznie bluzka w paski z długim rękawem, ale nie byle jaka pierwsza z brzegu. Musi być z grubszego materiału, a najlepiej, żeby była to 100% bawełna i okazuje się, że mam już coś na oku. Od dłuższego czasu podobają mi się kamizelki o długości do uda lub dłuższe. Pamiętam, że podczas letnich wyprzedaży przymierzałam jedną białą i była świetna, właściwie nie wiem dlaczego jej nie kupiłam... Gdy tylko dorwę odpowiednią to zapewne "zamieszka" w mojej szafie. Nie da się ukryć, że trwa bum na styl boho. Nie są to do końca moje klimaty, ale, ale... bluzką z odkrytymi ramionami czy też białą zwiewną tuniką z koronkowymi wstawkami bym nie pogardziła. Poprzedniej wiosny poszalałam w lumpeksach i kupiłam tam kilka okryć wierzchnich, które będę nosić i teraz. Brakuje mi tylko cienkiego, zwiewnego trencza w nowoczesnym wydaniu, których teraz wszędzie pełno. Miejmy nadzieję, że chińskie sklepy dadzą w tym temacie radę, bo zamówienie już złożone. W tym roku coś się zmieniło, polubiłam sukienki. Nawet kupiłam kilka i będę chciała je w najbliższych miesiącach Wam pokazać. Kolejną na którą się "zaczajam" jest pasiasta o długości do lub za kolano. Ciągle szukam, może uda mi się znaleźć coś w naszych second-hand-ach, zobaczymy. Powyżej kilka przykładów rzeczy o których była mowa. Zastanawiałam się czy może macie ochotę zobaczyć co kupiłam, jak już to zrobię? Dawno nie było postu z nowościami... Dajcie znać co o tym myślicie. Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Fakt, kilka fajnych rzecz się znalazło ;)

      Usuń
  2. Świetna lista, najbardziej podobają mi się kamizelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Mnie również, ale ja poluję na białą :)

      Usuń
  3. Uwielbiam rzeczy w paski i długie kardigany! Idealne na jesień :)
    Mogłabym prosić abyś kliknęłam w link w poście z pędzlami? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;D Tylko, że paski zaczęłam lubić nie dawno, a teraz mój apetyt na ten print ciągle rośnie :)

      Usuń
  4. Kilka rzeczy z Twojej listy widzę u siebie ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że rzeczy z listy trafiły także w twój gust :) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. pasiastą bluzeczkę bym przygarnęła, jest świetną bazą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładne tak ;) Mam w planach zakupić coś podobnego do tych ze zdjęć ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Ale mi teraz zrobiłaś smaka na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;D To wszystko wino nowego sezonu... tyle pięknych rzeczy ;)
      Trzeba pamiętać o zdrowym rozsądku i można iść na zakupy:)

      Usuń
  7. No od razu zrobiłaś mi ochotę na zakupy :D szczególnie na coś w paski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ;) Na coś w paski to ja mam chrapkę coraz częściej ;)

      Usuń