20 października 2015

long vest


| bluzka - C&A | kamizelka - TUTAJ | spodnie - Crocker | okulary - sklep online | 
naszyjnik - jubiler (Cz-wa) | pierścionki - H&M | torebka - Paulina Schaedel | buty - Reebok |

Jakie lubicie długości? Mini? Midi? Maksi? To tylko kilka z wymienionych. Ja zdecydowanie nie przepadam za mini. Krępująco, niewygodnie i zbyt krótko. W grę wchodzi ciągłe poprawianie się i stres "czy oby na pewno nie odkryło się zbyt wiele". Następna pozycja to midi. Spódnica za kolano kojarzy się ze starszymi paniami, ale ale... Dobrze "wystylizowana" potrafi wyglądać fenomenalnie na niejednej młodej kobiecie. Maksi. Większości osób wydaje się, że to długość którą mogą nosić tylko wysokie osoby, a to nie do końca prawda. Wystarczy poszperać trochę po różnych stronach z inspiracjami modowymi, aby zmienić zdanie. Co lubię ja? Wydaje mi się, że wszystko oprócz wspomnianej na początku długości mini. Najchętniej noszę sukienki czy spódnicę do połowy uda lub nieco przed kolano. Ostatnio polubiłam się też z długością 3/4. Przez jednych kochane przez innych znienawidzone kuloty lub sukienka sięgająca do połowy łydki czy nieco dalej to coś co bardzo mi się podoba. Maksi uwielbiam, najlepiej jeżeli w grę wchodzi sukienka. Tylko nie wiedzieć czemu jakoś nie miałam zbyt wiele sposobności, aby je ostatnimi czasy nosić...

17 komentarzy:

  1. Jesteś Piękna Kalinko !!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też lubię tą kamizelkę ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Bardzo klasyczna stylizacja! Minimalizm wygrywa! :) Super!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W tym czuję się najlepiej ;) Jak to mówią less is more ;)

      Usuń
  4. Wow, świetnie to wszystko ze sobą połączyłaś a torebka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torebka jest cudowna - uwielbiam ją ;)

      Usuń
  5. Torebka jest przepiękna! Ten kolor <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wolę zdecydowanie maxi, mam bardzo mało mini rzeczy w szafie ;p Ostatnio też odkryłam uroki spódnic do połowy łydki
    Swietny zestaw, fajnie, że dodałaś mocny akcent w postaci torebki!

    Casually Dressed | Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń