17 października 2015

NEW IN: dresslink shopping


| kamizelka - TUTAJ | płaszcz - TUTAJ | stanik - TUTAJ |

Robicie czasem listę zakupów? Zapewne każdemu z nas się zdarza. W dzisiejszych czasach na półkach sklepowych stoją setki produktów, a promocje "czają się" na każdym kroku. Warto więc zapisać sobie czego potrzebujemy, aby nie kupować jak się później w większości przypadków okazuje, zbędnych rzeczy. Ja takie listy staram się tworzyć systematycznie. Co ważniejsze podczas podejmowania decyzji, "kupić czy nie kupić" kierują się swoją listą. Po ostatnich zakupach online mogłam odhaczyć kolejne pozycje z owej listy. Od dawna chciałam mieć w swojej szafie długą elegancką kamizelkę w odcieniach bieli, cienki beżowy trench na jesień oraz delikatną bieliznę, której nigdy za wiele. Zresztą czy pięknych rzeczy może być za dużo? 

7 komentarzy:

  1. Nie tworzę list zakupów... A może powinnam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już od Ciebie zależy, ale takie listy czasem się przydają ;)

      Usuń
  2. Kamizelka i stanik to coś co chętnie znalazłabym i w mojej szafie. Oj znalazłabym;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamizelkę polecam jest świetna! Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Takie listy to faktycznie świetny patent na niekupowanie niepotrzebnych nam rzeczy:)
    Ten stanik wygląda super!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak piszesz tylko pod jednym warunkiem, że potrafimy się tej listy "trzymać" podczas robienia zakupów ;) Ja cały czas się tego uczę :) Pozdrawiam !

      Usuń