09 listopada 2015

it's always a good idea


| płaszcz - DressLink | sweter - sh | spodnie - Terranova | okulary - sklep onlina | buty - Pepco |

Zastanawiasz się jakie kolory wybrać, żeby pasowały na co dzień, do szkoły, na uczelnie, do pracy, na obiad z rodziną? Jakie połączenie przychodzi Ci na myśl? Mnie zawsze, jako pierwsze, do głowy wpada klasyczne i niezastąpione połączenie bieli i czerni. Pracujesz w biurze i dowiązuje Cię dress code?  Planujesz dzień pełen wizyt w różnych instytucjach? Czeka Cię niedzielny obiad u babci, a może po prostu idziesz na romantyczny spacer z chłopakiem? Zawsze elegancka biel z czernią będzie odpowiednia na każdą z tych okazji i na wiele innych. To jak będzie prezentował się twój outfit, czy będzie uroczysty czy też bardziej casual'owy zależy od tego co założysz. Babcia czy szef mogliby dostać palpitacji serca na widok "potarganych" jeansów, ale twój chłopak czy przyjaciółki uznają je za dobry wybór. Wszystko zależy od Ciebie i od twojej wizji własnej osoby. Ostatecznie to ty decydujesz co na siebie włożyć. 

7 komentarzy:

  1. bardzo podobają mi się takie kolory!
    SUPER

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie bardzo. Zapraszam do mnie www.fitnessizycie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz - świetnie na Tobie wygląda! :) Super look!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się Twoje buty:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że się podoba :)

      Usuń
  5. Świetne połączenie, piękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń