total second-hand look: oversize coat


| płaszcz, sweter, jeansy - sh | okulary - sklep online | buty - DeeZee |

Dziś chcę Wam zaprezentować kolejny zestaw w całości skomponowany z ubrań z drugiej ręki. Kolejne fajne rzeczy kupione za małe pieniądze. Sweter mam w swojej szafie już ponad dwa lata, jest jednym z moich ulubionych, grzeje mnie gdy trzeba i ładnie wygląda. Co dla mnie ważne, w swoim składzie ma 80 % bawełny, a nie jak większość swetrów w sieciówkach 100 % akrylu. W czym różnica? Bawełna to naturalne włóko, które dzięki swoim właściwościom cieplno-izolacyjnym zapewni nam ciepło i przewiew. Na jesień i zimę lepiej jest wybrać odzież wytworzoną z bawełny z domieszką np. poliamidu, dzięki któremu ubranie odizoluje nas od chłodu i będzie nas ogrzewało. Akryl jest z kolei materiałem z włókien sztucznych. Rzecz wykonana z akrylu będzie się elektryzować, sprawi, że spocimy się i zmarzniemy. Jeżeli macie to szczęście i nie jesteście uczuleni na wełnę to w lumpeksach czeka cała masa ciepłych, wełnianych swetrów. Jeansy to "świeży" nabytek. Co jak co, ale akurat spodnie w sh znaleźć ciężko. Wiecie jak to jest, za luźne, za ciasne, za długie, za krótkie... Cały czas wypatruje dopasowanych jeansów z wysokim stanem w kolorze niebieskim. Może kiedyś trafie na odpowiedni model w moim rozmiarze. Płaszcz kupiłam chyba na początku zeszłego roku, na aukcji w pewnym internetowym second-hand-zie. Przyznam szczerze, że go uwielbiam, jest jedyny w swoim rodzaju: oversize-owy krój, kolor, guziki (które wymieniłam, bo oryginalne nie prezentowały się zbyt dobrze). Zdarzają się w second-hand-ach perełki. 

5 komentarzy:

  1. Fajny zestaw :) Płaszcz robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam sh! A Ty jesteś świetnym przykładem, jak dobrze można się tam ubrać:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny płaszcz koleżanko po fachu :D

    OdpowiedzUsuń