06 listopada 2015

Wishlist: Autumn Must Have

KURTKA KHAKI:  1  |  2  |  3  |  4  |  5
BLUZKA Z ODKRYTYMI PLECAMI:  1  |  2  |  3  |  4  |  5
KAMIZELKA:  1  |  2
BIUSTONOSZ:  1  |  2  |  3  |  4  |  5

Jesień trwa w najlepsze. Kilka planowanych zakupów już dokonanych, ale wciąż jeszcze sporo pozycji do odhaczenia. Mimo, że ostatnimi czasy w mojej szafie przybyło swetrów i płaszczy (o czym będziecie się mogli przekonać w najbliższych wpisach) to cały czas brakuje mi paru rzeczy. Militarnego akcentu - kurtki albo parki w kolorze khaki. Bardzo polubiłam się też z moją długą białą kamizelko-marynarką. Ten model spodobał mi się tak bardzo, że mam chrapkę na kolejną, może tym razem czarną, a może granatową o długości za kolano. Jedno z pierwszych miejsc na mojej liście zajmuje bluzka z wycięciem na plecach. Jestem na etapie poszukiwań odpowiedniego modelu, ale coś czuję, że postawie na klasyczny przód i biały lub czarny kolor. Zapewne większość z Was, podobnie jak ja, na swojej liście zakupów ma bluzkę z wiązanym dekoltem, niezwykle kusząca propozycja, prawda? Piękna bielizna potrafi zwiększyć naszą pewność siebie mimo, że tylko ten jeden ma prawo ją oglądać. Warto więc mieć kilka koronkowych staników, tak dla poprawy nastoju. Dla lepszego samopoczucia przydałby się też zastrzyk gotówki. O ile pięknych rzeczy do kupienia nie brakuje, to z nadmiaru pieniędzy jakoś nigdy nie ma. Chyba czas zacząć grać na loterii... 

7 komentarzy:

  1. Świetne propozycje! :)KURTKA KHAKI 3 super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałabym, chciała. W sumie wszystko bym chciała! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam ;) Dokładnie tak jak ja, najchętniej wszystko widziałabym w swojej szafie ;)

      Usuń
  3. tuniki z odsłoniętymi plecami - cudowne! ♥

    OdpowiedzUsuń