Akademia Mody i Dizajnu


21 listopada w Katowicach wystartowała nowa inicjatywa - Akademia Mody i Dizajnu. Czym jest Akademia Mody i Dizajnu? Wydarzeniem podczas którego osoby interesujące się modą, dizajnem i projektowaniem mogą poszerzyć swoją wiedzę związaną z ich pasją i pracą. Podczas imprezy uczestnicy mieli do wyboru wykłady oraz warsztaty. Swoją przygodę z akademią rozpoczęłam od udziału w warsztatach drapowania prowadzonych przez Panią Monikę Bogusławską-Bączek nauczycielkę WST w Katowicach. Na początek kilka technicznych kwestii, później szpilki i materiał w dłoń. Dla mnie to był pierwszy raz, ciesze się, że już wiem jak to się robi. Później postanowiłam wziąć udział w prelekcjach. W jaki sposób krok po kroku wypromować swoją markę, o wizerunku marki oraz konkretnych sposobach na jej promocje mówiła Alisa Wysocka z Code Dress. Kuba Nagórski z kręci się! opowiedział nam swoją historię. Historię o tym jak swój pomysł przekłuł w prężnie działającą agencję kreatywną. Ostatni wykład o pozyskiwaniu inwestorów wygłaszał Błażej Kalisz z CustomTop. Na zakończenie imprezy zaplanowano pokazy mody. Bardzo podobał mi się to, że prezentowane kolekcje były bardzo różnorodne - świetny pomysł. Jak wspomniała sama współorganizatorka akademii, prowadząca pokaz Milena Bekalarska ta różnorodność nie była przypadkowa. Miała na celu pokazanie tego, iż w świecie mody jest miejsce dla każdego. Co doskonale widać było na wybiegu. Mogliśmy podziwiać projekty Inez Szewczyk - GeenFia, uczennic Zespołu Szkół Budowlanych w Katowicach, Angeliki Mader, Tadeusza Gwóźdźa - TDE oraz Ewy Lenard. Moje wrażenia po Akademii Mody i Dizajnu są bardzo pozytywne. Wyszłam z głową pełną pomysłów i nowej wiedzy. Z niecierpliwością czekam na kolejne edycje. Żałuję tylko jednego, że nie mogłam uczestniczyć we wszystkich wykładach i warsztatach. Mam nadzieję, że następnym razem będzie taka możliwość.  

5 komentarzy:

  1. Wspaniały post i dobre słowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że się podoba, dziękuję!
      Dobre słowa są zasłużone, świetna inicjatywa, polecam :)

      Usuń
  2. Ciekawe zdjęcia i impreza!

    OdpowiedzUsuń