06 grudnia 2015

NEW IN: second-hand & online shopping

| granatowy sweter, szary kardigan, sweter w paski, musztardowy sweter - sh | 
| bordowy kardigan - TUTAJ | bluzka - TUTAJ | płaszcz - TUTAJ | okulary - TUTAJ |

Dziś zapraszam Was na kolejny wpis z cyklu "new in". Powyżej kilka zdjęć rzeczy, które ostatnio trafiły do mojej szafy. Dzianinowe perełki z second-hand-ustanie idealnym (kilka złotych sztuka) oraz ubrania kupione online. W tym roku bardzo polubiłam się z paskami. Nie mogłam więc obojętnie przejść koło sweterka w biało-czarne paski zwłaszcza, że myślałam o zakupie "pasiaka" z długim rękawem, a fakt, iż na dekolcie są wiązania przemówił na jego korzyść. Musztardowy sweter to mój kolejny hit, ma piękne wycięcie na plecach. Dłuższy kardigan zawsze spoko i to nawet bardzo - nabyłam aż dwa, jasnoszary i bordowy. Prostych białych bluzek nigdy za wiele, stąd też i kolejna, tym razem mocniej wycięta. Niestety jej jakość nie powala, więc pewnie długo w niej nie pochodzę... Kurtka, parka czy płaszcz w odcieniach khaki był na mojej liście zakupów od początku września. Trafiłam w 10, ten który zamówiłam jest świetny. Okulary z oprawkami o moim ulubionym kształcie, tym razem ze złotymi, lustrzanymi szkłami, prawie idealne - brakuje im tylko filtrów UV. Spodziewajcie się nowych postów ze stylizacjami. 

8 komentarzy:

  1. Bordowy kardigan ma piękny kolor, czekam na zestaw z nim😀

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne niekotre rzeczy :)
    u mnie nowosc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę zdobyczy! Kardigan jest super:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna, ale czuję, że to miłość na dłuuuugo ;)

      Usuń