12 stycznia 2016

Wishlist: what I need

BLUZKA | JEANSY | PŁASZCZ | KAMIZELKA | OKULARY
JEANSY:  1  |  2  |  3  |  4
PŁASZCZ:  1  |  2  |  3  |  4
BODY:  1  |  2  |  3  |  4  |  5
BLUZKA:  1  |  2 |  3  |  4  |  5
SUKIENKA:  1 |  2 |  3  |  4  |  5
BLUZKA:  1  |  2  |  3  |  4  
SUKIENKA:  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8

Nie wiem jak wy, ale ja w czasie "nudy" lubię przeglądać oferty sklepów online. Zawsze wtedy poszukuję rzeczy, których nie mogę znaleźć w sklepach stacjonarnych. Prawda jest taka, że popularne w danej chwili rzeczy są często niedostępne w sieciówkach. Sklepy tego rodzaju nowości wprowadzają niezwykle często, mimo to trudno zakupić tam to co nazywamy must have. Może jedynie Zara daje w tej kwestii radę, wprowadza do swoich sklepów nowe produkty raz w tygodniu i doskonale podchwytuje trendy. Wszystko ok, gdy ma się spory zapas gotówki (szkoda tylko, że jakość nie idzie tam w parze z ceną). Gdy nasz budżet jest nieco skromniejszy warto polować na dany produkt przeglądając sklepy online. Moim zdaniem na sezonowe trendy nie ma co wydawać fortuny, więc spokojnie "chińskie" sklepy i oferowana tam jakość są w tym wypadku jak najbardziej ok. Ale, ale... Miało być o tym co ja chciałabym kupić. Online czy też stacjonarnie. Nadal poszukuję idealnych jeansów - odpowiedni kolor, wyższy lub wysoki stan, rurki. Niby nic trudnego, a ja ciągle szukam. Zima ciągle się rozkręca. Słyszałam, że w weekend mrozy mają nam dać w kość, przydałby się futrzak, kożuszek, a może wełniany płaszcz... biorę wszystkie! Wracając do trendów, która z nas nie ma ochoty na ciuszek z wiązaniem na dekolcie. Oferta DressLink w tej kwestii jest ogromna: body, bluzki, koszule, sukienki, tuniki i to w wielu różnych kolorach, i o różnej głębokości wcięcia. Ja chciałabym body. Martwię się tylko o jedno, czy oby na pewno będę miała gdzie w tym wyjść? Do pracy czy do sklepu po bułki taki ciuch się nie nada... Zdradzę Wam jedno z moich "modowych" postanowień noworocznych. Chcę chodzić w sukienkach. Nie tylko na specjalne okazje, ale tak po prostu, na co dzień. W mojej szafie jest mnóstwo t-shirt-ów lecz ciągle nie ma w niej bluzek z długim rękawem, które przydałby się teraz, ale służyłyby mi zapewne wiosną i jesienią. Co nie co udało mi się kupić na wyprzedażach (spodziewajcie się wpisu z cyklu new in). Przyznam Wam, że niezwykle ciężko zaopatrzyć się w fajne rzeczy na zimowych wyprzedażach. Ludzie szaleją na zakupach przed świętami i jak widać po świętach wcale nie zwalniają tempa. Jak tam u Was? Szafa uzupełniona czy tak jak ja czegoś poszukujecie? Dajcie znać ;)

7 komentarzy:

  1. Swietne rzeczy, uwielbiam te bluzki wiazane!

    OdpowiedzUsuń
  2. Te wszystkie sznurowanki są już passe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że szczyt ich popularności jeszcze przed nami ;)

      Usuń
  3. hej, super post z wishlista, uwielbiam wszelakie sznurowane bluzki, tweraz planuje kupić sweter, więc jestem na etapie poszukiwań. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta niebieska sukienka na samy dole - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawienie. Tez marzą mi się body:-)

    OdpowiedzUsuń