03 lutego 2016

OOTD: brunoszka


| płaszcz - BRUNOSZKA | szalik - H&M | rękawiczki - RESERVED | 
torebka - PAULINA SCHAEDEL | jeansy - SH | buty - DEEZEE |

Widzę u siebie początki zmian. Zmian w myśleniu o modzie i ubraniach. Coraz większą uwagę przywiązuję do tego co kupuje. Jeszcze dokładniej "sprawdzam" co trafia do mojej szafy. Przyznam się Wam, że trafia tam sporo rzeczy, ale cały czas mam problem pt. "nie mam się w co ubrać". Zaraz po ogólnym stwierdzeniu "podoba mi się"/"nie to nie dla mnie". Zwracam uwagę na materiał z jakiego składa się dana rzecz, na jej jakość. Wybieram klasyczne rzeczy w których będę czuła się dobrze, będą pasować niemal do wszystkiego i będą mi służyć (mam nadzieję) przez długi czas, może nawet latami. Kupuje mniej. Dłużej muszę zbierać na daną rzecz, wyczekiwać na nią. Mam jednak ogromną satysfakcję, że ten wybór to ten najlepszy z możliwych, że obrałam dobrą "modową" drogę, która pozwoli zbudować garderobę z najlepszą zawartością. Zawartością dzięki, której będę zawsze mogła wyglądać pięknie, stylowo i z klasą. 

4 komentarze:

  1. Super szal, nadaje charakteru calosci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się szal! :)


    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń