back to front

Nosicie czasem swoje ubrania inaczej niż zwykle?  Co znaczy "inaczej" zapytacie. Nie mam na myśli szalonych pomysłów noszenia rękawiczek na stopach, chociaż... historia zna i tego typu przypadki. Prosta sprawa. Sweter, bluzka, sukienka, koszulka, ale tyłem na przód. Możecie się zastanawiać, "a niby dlaczego mam nosić ubranie w ten sposób". Ze względów estetycznych oczywiście. Widzicie w sklepie (ja najczęściej takie okazy dorywam w lumpeksie) piękną bluzkę z głębokim dekoltem. Dekolt jest jednak zbyt głęboki aby nosić go z przodu, nie chcemy wyglądać tandetnie, a bluzka pod spodem... W większości przypadków nie doda uroku naszej nowo znalezionej perełce. Myślisz więc, "a może by tą koszulkę założyć tył na przód?" Tadam! Jest idealnie. Mamy piękny głęboki dekolt na plecach. Mnie zdarza się też często zakładać (najczęściej swetry) tyłem na przód, ponieważ akurat pasowałaby mi wysoko zabudowana góra. Innym razem ten sam dekolt, który mi wcześniej nie pasował doskonale się sprawdza. Tym prostym sposobem, tak jakby mam dwie rzeczy zamiast jednej.  

| płaszcz - Brunoszka | sweter - sh | spodnie - H&M | torebka - Paulina Schaedel | buty - Reebok |
Zdjęcia: PJ Kellys

11 komentarzy:

  1. Świetny zestawik! I jaki fajny różowy swetrzak ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Dziękuję !

      Usuń
  2. Kochana płaszczyk i sweter są cudowne!!!<3
    Mega stylizacja:))

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, tak wyszperany w lumpeksie ;)

      Usuń
  4. Cudowny płaszczyk! Nigdy w sumie nie pomyślałam o noszeniu rzeczy tyłem na przód gdy mają za duży dekolt :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia, Mikala jak zawsze śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja. Płaszcz wygląda super:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary i róż tworzą świetny duet pzdr
    adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń