Perfect match

Znacie to uczucie kiedy mimo dziesiątek, a może nawet i setek przejrzanych ubrań nie możecie trafić na to jedno poszukiwane. Wydaje  mi  się, że większość z nas doskonale wie co mam na myśli.  Mam wrażenie, że ten problem nie dotyczy tylko i wyłącznie kobiet. Odnoszę wrażenie, że panowie w tej kwestii mogą mieć problem znacznie większy (z tego co widzę w większości galerii handlowych 70-80% rzeczy stanowią produkty przeznaczone dla kobiet lub z myślą o zakupie przez kobiety). Wicie, że każdy z nas świadomie lub też instynktownie wybiera te fasony w których wygląda najlepiej. Nic więc dziwnego, że gdy udajemy się do sklepu w poszukiwaniu (jak w moim przypadku) bluzki w paski, nie wyciągamy portfela póki nie znajdziemy tej odpowiedniej. Bluzki w czarno-białe paski, z długim rękawem, odpowiednią długością, wykończonej okrągłym dekoltem osadzonym wysoko, blisko szyi - zabudowanej, bawełnianej, w odpowiednim rozmiarze i dodatkowo (co najczęściej jest nie lada wyzwaniem) w dobrej cenie. Ja miałam sporo szczęścia, bo tę idealną udało mi się nabyć poprzez sklep internetowy. Czasem jednak ciężko wytrwać w poszukiwaniach idealnie dopasowanej rzeczy. Zmęczeni poszukiwaniami trafiamy na coś co spełnia większość naszych oczekiwań i ulegamy wydajemy pieniądze. Dla jednych to dobre rozwiązanie, a dla innych (czytaj dla mnie) taki zabieg nie jest dobrym pomysłem. Prędzej czy później nie będziemy w pełni zadowoleni z wyboru jakiego dokonaliśmy. Co bardzo ucieszy właściciela butiku prędzej czy później ponownie udamy się na zakupy i kolejny raz będziemy szukać "tego" produktu. Wnioski są proste jeżeli lubicie dobrze wyglądać to wybrzydzajcie szukajcie swojego idealnie dopasowanego ciucha. W portfelu zostanie znacznie więcej, gdy kupimy rzecz z której będziemy zadowoleni, prawdopodobnie będziemy cieszyć się nią dłużej niż innymi, bo dla odmiany w tym będziemy "chodzić", a większość nietrafionych zakupów leży zapomniana na dnie szafy...

| kurtka - Cubus | bluzka - TUTAJ | spodnie - H&M | buty - DeeZee | pierścionki - TUTAJ |
Zdjęcia: PJ Kellys

14 komentarzy:

  1. Bardzo ładny płaszczyk, fajnie wyglądasz :)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis modomania.o12.pl/modne-torebki-wiosna-2016/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Postaram się w wolnej chwili zajrzeć ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ooo, przecież ja mam dokładnie tą samą kurtkę! A nawet 2 - bo mam jeszcze czarną! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja ulubiona ;) Ostatnio nawet zastanawiałam się czy nie kupić drugiej w innym kolorze

      Usuń
  4. Kurteczkę, masz rewelacyjną kochana :)


    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń