denim jacket

Jak nosicie rzeczy modne? Nosicie taki rzeczy czy raczej unikacie trendów? Jak to jest u mnie? Śledzę blogi, odwiedzam portale o modzie, czytam gazety.  Wertuje je w poszukiwaniu tego co spodoba się mnie. Będzie do mnie pasować, będę się czuła w tym dobrze, a czy modne... To sprawa drugorzędna. Tak, tak prowadzę bloga modowego i powinnam, o ile w mniemaniu większości, muszę, pokazywać to co modne. Coś w tym jest, ale ja wolę (jak stali czytelnicy pewnie doskonale wiedzą) modę uliczną, street style, a ona rządzi się swoimi prawami. To co staje się popularne na ulicy dawno już przestało być modne w branży. Myśle, że mimo wszystko większość z Was się ze mną zgodzi, trendy warto przeglądać, inspirować się nimi, ale tak je dobierać, aby pasowały do naszego stylu, do nas. 


| kurtka - Levi's | bluza, jeansy - H&M | buty - DeeZee |
Zdjęcia: PJ Kellys

18 komentarzy:

  1. Kocham jeans, a twoja propozycja bardzo mi się podoba.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, jeans uwielbiam ;)
      Dziękuję, bardzo się ciesze, że się podoba! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. muszę na wiosnę sprawić sobie dziurawe spodnie, chociaż mój Narzeczony za nimi nie przepada:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faceci nie lubią potarganych jeansów, ale za to my kobiety je pokochałyśmy ;)
      Myślę, że jak je odpowiednio zestawisz to i twojemu narzeczonemu się spodobają

      Usuń
  3. Świetna jeansówka i spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Trendy szybko przemijają, lepiej stawiać na klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem oglądam lookbook czy właśnie blogi, ale sama noszę to co lubię i nie musi być na siłę modne. :) Świetna jest ta kurtka, lubię takie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby się dobrze czuć w tym co ma się na sobie ;)

      Usuń
  6. uwielbiam jeans! a jeansowa katana to moje must have. świetny zestaw!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jeans to jest to ;) Dziękuję :*

      Usuń
  7. Jeans rzadzi :-)
    Milena

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i fotografa :)

      Usuń
  9. Najlepiej trzymać się swojego stylu i zawsze dobierać ubrania tak by czuć się w nich dobrze. Kurtka klasyk, bardzo mi się podoba . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, warto nosić to w czym czujemy się dobrze. Pozdrawiam :)

      Usuń