27 kwietnia 2016

spring spirit

Uwielbiam wiosnę. Budzącą się na nowo przyrodę. Kwitnące kwiaty. Zieleniące się drzewa. Zapach unoszący się w powietrzu. Ćwierkające z samego rana ptaki. Ciepłe, słoneczne dni. Rześkie powietrze po pierwszej w roku burzy. Dzień trwający coraz dłużej. Czas spędzony poza domem. Wyprawy rowerowe. Spacery z ukochanym. Wyjazdy za miasto. Nigdzie mi się o wiosną nie spieszy. Napawam się widokami i nabieram energii do działania. Chce mi się tworzyć, działać i odkrywać. 

| sweter, koszula - sh | spodnie - H&M | buty - Reebok |

Zdjęcia i video: PJ Kellys

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny, na luzie look.
    Ciekawie to wszystko ze sobą połączyłaś :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że się podoba :)
      Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie widoki <3 A Twój sweterek jest świetny, pastelowy róż idealnie pasuje do Twojej urody.
    Ja też z wiosną mam więcej energii do działania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu swoim i fotografa ;* Takie widoki są najlepsze ;)
      Jest energia, więc działamy ;) Pozdrawiam !

      Usuń