colors of spring

Jak często się "dopasowujesz"? Raz na jakiś czas? Jesteś osobą stanowczą i nie idziesz na kompromis, nigdy? A może każdego dnia? Pomijając sprawy dyskusji między ludzkich, bo wtedy każdy sam podejmuje te decyzje. To jak? Wstajesz rano, masz słabszy dzień i najchętniej chodziłabyś w dresie albo nie nadającej się na "wyjście" wygodnej, nieco przydużej koszulce. Tak, to jest to o czym marzysz, ale... O zgrozo trzeba zebrać się w sobie i iść do pracy. Zakładasz więc fajne ciuchy, robisz fryzurę i makijaż, wypijasz kawę i pędzisz wykonywać zadania narzucone przez szefa. Codzienność. Inna sprawa to zagryzienie języka, aby nie powiedzieć swojemu facetowi, że doprowadzają nas do szału rozrzucone co rano (każdego dnia w innym miejscu) skarpetki z wczoraj. Proza życia chciałoby się powiedzieć. Kolejna, zupełnie inna kwestia to dopasowanie kolorów w jakże "banalnej" kwestii ubioru. Chyba to wtedy najczęściej się dopasowujemy albo idziemy pod prąd. Ja lubię się dopasować. Dobrać wszystkie części swojej stylizacji tak aby tworzyły spójną całość. Czasem gdy nie mam tej jednej, brakującej części, pasującej do stworzonego w mojej głowie obrazu, porzucam pomysł. Innym razem otwieram przeglądarkę w poszukiwaniu tego brakującego ogniwa. Bywa jednak i tak, że się na coś uprę. Sportowe obuwie do ołówkowej spódnicy i koszuli? Czemu nie! (tak, tak zdaje sobie sprawę z tego, że takie połączenie już nikogo nie dziwi). Same rozumiecie, raz się dopasuję, a raz postawię na swoim, w modzie i w życiu. 

| koszula, spódnica - sh | okulary - sklep online | torebka - Paulina Schaedel | buty - Reebok | pierścionki - H&M |
Zdjęcia: PJ Kellys | Edycja: Kalina

14 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja :) Widze że chyba masz założone buty bez skarpetek :) Często to praktykujesz? A jeżeli tak to z jakimi butami ? :) No i co sądzisz o wszechobecnej modzie na odsłanianie kostek o każdej porze roku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że się podoba :)

      Tak, mam założone buty bez skarpetek. Właściwie to zawsze chodzę bez skarpetek ;) Bez skarpetek nosze każde buty, balerinki, sportowe, tylko jak zakładam jesienią i zimą botki to wtedy noszę do nich skarpetki, żeby nie marznąć :) Ogólnie najlepiej bez skarpetek nosi mi się obuwie sportowe, ale np. przy tym modelu Reebok'ów które mam na sobie to nieco kłopotliwe, bo z racji tego, że są skórzane nie przepuszczają powietrza i noga się po kilku godzinach chodzenia w nich poci, co wiąże się z nieprzyjemnym zapachem...

      Moda to moda, ważne, żeby nie dać się zwariować i z tego co modne wybrać dla siebie to co nam pasuje. Modę dostosować do siebie, a nie siebie pod modę.

      Co o tym sądzę? Hmm... Ogólnie nie mam nic przeciwko, ale myślę, że w naszym klimacie to lepiej nie odsłaniać kostek jesienią czy zimą, bo można nabawić się problemów ze zdrowiem. Latem i wiosną już jak najbardziej, śmiało można kostki pokazywać ;) Co do względów estetycznych to wszystko zależy od długości np. spodni i butów jakie do nich dobierzemy. Jeżeli odpowiednio to ze sobą zgramy całość będzie prezentowała się ładnie i estetycznie.

      Usuń
  2. Fajna stylizacja, kobieco sportowa, lekka i wiosenna. podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie osobiscie stylizacja sie nie podoba, gdyz jest ona taka "formalna" moim zdaniem - a raczej taka idealnie pasująca ma uroczystości typu rozpoczęcie/zakończenie roku szkolnego lub cis w tym stylu.
    Przyznam ze spódnica sama w sobie bardzo ciekawa jednak... Stylizacja nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu podoba się to samo... Mnie właśnie o taki efekt chodziło, elegancko, ale i z nutką "sportową". Ja czuję się w takiej stylizacji bardzo dobrze ;)

      Usuń
  4. I love the fashion look, these ones are lovely! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    https://agiistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę buty psują efekt - za często po nie sięgasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od okazji i preferencji każdej z nas. Buty potrafią bardzo dużo zmienić w całej stylizacji, więc można zestaw bez większego problemu modyfikować i dopasować do tego co lubimy, do swojego stylu, do siebie.

      A ja... uwielbiam ten model Reebok'ów :) Jak widać do wszystkiego mi pasują ;P

      Usuń
  7. I love your style, it's so pretty and girly! x

    OdpowiedzUsuń