14 czerwca 2016

cold summer night

Co u Was słychać? Ja mam ostatnio taką gonitwę myśli, że już nie wiem za co wziąć się  najpierw... Biorę kartkę i próbuje przelać na nią to co zaraz mogę stracić. Nie, nie tworzę poezji. Nie przygotowuje artykułów. Nie robię referatów. Nie prowadzę pamiętnika. Zapisuje. Myśli. Pomysły. Plany. Marzenia. To wszystko co w natłoku codziennych informacji wartościowe, a tak łatwo może nam umknąć zasypane przez inne sprawy. Są też krótkie chwile, których nie da się zapisać.  Uśmiech ukochanej osoby. Piękny zachód słońca. Spontaniczny śmiech. Warto takie pozytywne chwile zapamiętać i zachować je głęboko w sercu. Wspomnienia. To one pomogą nam rozpromienić się w gorszy czas. Pomogą nam cieszyć się i doceniać codzienność. Pomogą nam w walce z przeciwnościami losu. W walce o siebie, o swoją przyszłość.

| płaszcz - sklep online | t-shirt - market | jeansy - H&M | buty - Reebok |

Zdjęcia: PJ Kellys | Edycja: Kalina

15 komentarzy:

  1. Jesteś piękna i Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No super zestawik! Swietne spodnie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Fajny prostu zestawik. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :)

      Usuń
  5. piękny płaszcz! :)
    http://milletica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie z dziurami teraz dla mnie są najlepszymi spodniami w tym sezonie. Świetnie dobrana stylizacja i więcej uśmiechu na twarzy kochana ☺


    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, spodnie z dziurami uwielbiam :) Dziękuję ;*

      Usuń
  7. Bardzo lubię proste połączenia, super wyglądasz!

    zapraszam: agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń