the base of wardrobe

Jakie rzeczy tworzą podstawę waszej garderoby, waszego stylu? U mnie jest to najczęściej biała góra, spodnie rurki i sportowe buty. Nie trudno zauważyć, stawiam na wygodę. W gorące letnie dni wybieram przewiewne tkaniny, długości maksi, luźne kroje. Gdy słońce chyli się ku zachodowi wskakuję w ulubioną bluzę, niezniszczalne jeansowe szorty i conversy. W takim wydaniu mogę do woli korzystać z wakacyjnych długich dni. 

| bluza - The Odder Side | szorty - Vintage | buty - Converse |

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

8 komentarzy:

  1. swietna bluzka ! uwielbiam produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proste, ale niezwykle piękny tworzą, ja również ich uwielbiam !

      Usuń
  2. U mnie bardzo podobnie. Dżinsy, zwykłe t shirty i sportowe buty - najlepiej superstary. W prostocie siła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mniej znaczy więcej ;)

      Usuń
  3. Fajna ta bluza, niby grzeczna a taki zalotny tył!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie tak samo, pół mojej szafy zajmują podobne ubrania ;) a conversy zostaną w moim sercu na zawsze, w tych butach mogę pójść na koniec świata i z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre podstawy zaoszczędzają czas, a Conversy uwielbiam ;)

      Usuń