through the glass

Cześć! Sporo czasu minęło od ostatniego wpisu... Jestem z powrotem i zaczynam działać. Wiecie, że od czasu do czasu (podczas pracy przy komputerze czy jazdy samochodem) noszę okulary? Mam sporą wadę wzroku, więc w niektórych czynnościach okulary są mi niezbędne (może teraz kilku znajomych, którym nie odmachałam z drugiego końca ulicy czy nie zauważyłam w przejeżdżającym samochodzie mi wybaczy, przepraszam). Okularnicy nie mają jednak lekko. Każdy z nas chce wyglądać dobrze, więc poszukiwania odpowiedniej pary mogą trochę potrwać. Ja szukałam czarnych oprawek, w średniej wielkości w których będę prezentować się ładnie i nie będę wstydzić się w nich wyjść. Idealną parę znalazłam na stronie Firmoo. Wahałam się którą parę wybrać, bo podczas zakupów online jest jeden problem, nie możemy przymierzyć produktu. Firmoo o tym pomyślało i na swojej stronie ma możliwość wirtualnej przymiarki okularów. Wystarczy wgrać swoje zdjęcie i możemy do woli "przymierzać" i wybierać spośród szerokiego asortymentu. Gdy już upatrzymy sobie model, można zmienić kolor czy dodać wzór na oprawkach. Okulary wypisane na receptę to nie problem. Wystarczy podczas składania zamówienia, w wyznaczonym do tego miejscu, wpisać wszystkie dane z przepisanej przez lekarza recepty. Moje okulary zostały wykonane zgodnie ze wskazaniami lekarza, są dobrej jakości i od czasu otrzymania przesyłki się z nimi nie rozstaje, w końcu lepiej widzę, a co ważne dobrze się w nich czuje. Jeżeli i wy nosicie okulary i planujecie ich wymianę lub po prostu potrzebujecie pary do czytania możecie skorzystać z promocji Firmoo dzięki, której otrzymacie swoją pierwszą parę okularów całkiem za darmo, więcej informacji na stronie Firmoo.
________________________________________________________________________

You know that from time to time (when working at the computer or driving a car) I wear glasses? I have a large defect of vision, so in some activities glasses are necessary to me (maybe now a few friends who do not waved back from the other end of the street and not noticed in a passing car forgive me, sorry). People who wear glasses have however slightly. Each of us wants to look good, so the search for a suitable pair may take some time. I was looking for black frames, the average size of which I present nicely and I will not be ashamed of them out. I found the perfect couple on Firmoo. I hesitated a few to choose, because when shopping online is one problem, we can not try the product. Firmoo ever thought about it, and your website has the ability to try on virtual glasses. Just upload your photo and we can at will "try on" and choose from a wide range. Once you find a perfec model, you can change the color or add a pattern on frames. Glasses written prescription is not a problem. Just when ordering, in a designated place, enter all the data prescribed by doctor prescription. My glasses were made according to the doctor's, are of good quality and the time of delivery with them not divorce, in the end I can see better, and what's important well they feel. And if you wear glasses and are planning to replace them or simply need a pair of reading can take advantage of the promotion Firmoo thanks to which you will receive your first pair of glasses completely free, more information on Firmoo.

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

3 komentarze:

  1. również nosze oksy, uwielbiam z bloch optyk ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w tych oprawkach :) Ja mam podobnie, do pracy i do autka też noszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w okularach :) Świetne oprawki!

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń