wide leg

Znudziły mi się nieco rurki (nadal mam je w szafie, ale nie planują dokupywać kolejnych), więc postanowiłam "spróbować" innych fasonów spodni. Do tych, które widzicie na zdjęciach przyciągnął mnie wzór. Mówię sobie co mi szkodzi, przymierzanie nic nie kosztuje. Przymierzyłam. Stwierdziłam, że fajnie wyrównują proporcje sylwetki. Postanowiłam kupić. Wyprzedaże są najlepszym czasem na eksperymenty z trendami czy z fasonami, których wcześniej nie próbowaliśmy. Ja polubiłam szeroką nogawką i coś czuję, że ten fason będzie się częściej przewijał w moich stylizacjach. 

| t-shirt - market | spodnie - H&M | okulary - sklep online | naszyjnik - lokalny jubiler (Cz-wa) | buty - DIY |

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja zdjęć: Kalina

8 komentarzy:

  1. wprost uwielbiam takie wzorzyste spodnie, ale niestety rzadko je noszę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz to polecam nosić częściej ;)

      Usuń
  2. Świetne spodnie, mają niebanalny wzór ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te spodnie
    świetnie wyglądasz
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Świetne spodnie! Bardzo pozytywna zmiana z rurek :) Na pewno takie są o wiele ciekawsze :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń