new love

Różnie w życiu bywa. Jesteś fanem minimalizmu, prostych czystych form, a tu nagle zaczynasz znajomość z wzorami. Tak, tak, dziś rzecz będzie o ubraniach, a nie o mężczyznach. Od lat jestem wierna prostocie. Uwielbiam rzeczy basic'owe, biały t-shirt, czarne spodnie, jeans tego w mojej szafie pod dostatkiem. Pierwszym impulsem do zmian były paski. Wiem, nic szczególnego. Nadal w neutralnych barwach bieli i czerni, ale jak by tego nie ująć wzór. Nie lada "przełom" w mojej garderobie. Później trafiłam w second-hand'zie na spódnicę (tę ze zdjęć), innym razem na apaszkę. Potem zaczęły się wyprzedaże i do mojej szafy wprowadziły się spodnie i  bluza. Kolejna wizyta w nowo odkrytym lumpeksie, który akurat robił czystki przed sezonową dostawą i następne wzory. W mojej szafie zrobiło się kolorowo. Co prawda wzory wprowadzam stopniowo. Dodaję do nich ukochane proste "tło", aby mogły się wyróżniać i błyszczeć jeszcze mocniej. Czuję, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. 

| kurtka - Echo | top - New Yorker | spódnica - New Look (sh) | okulary - sklep online | buty - Renee |
Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

12 komentarzy:

  1. Spódniczka bardzo mi się podoba ale jak dla mnie to bluza jest troszkę za długa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego, że jest dłuższa ją kupiłam ;) Będzie pasować do wielu rzeczy. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. No i super, że odkrywasz wzory, bo bardzo Ci w nich ładnie :)
    Jeszcze fajniej gdy to robisz w sh :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczynamy się mocno lubić ;) W second-hand-ach można znaleźć mnóstwo pięknych rzeczy. Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się te dłuższe bomberki, twoja wygląda świetnie
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ciekawą alternatywą dla krótkich bomberek ;)

      Usuń
  4. Pięknie Ci w tej wzorzystej spódnicy. Jak widać zmiany, które wprowadzamy do naszego życia dodają świeżości, nowego spojrzenia. Dobrze Cię znów widzieć, miałam taaaaką przerwę, że teraz każda wizyta na blogach, które znam jest nowym odkryciem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Zmiany są potrzebne, a te na lepsze zawsze mile widziane ;) Miło Ciebie widzieć, jak by tego nie napisać po latach ;D Super, że wróciłaś i znów blogujesz, będę zaglądać ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Minimalizm uwielbiam, ale trochę wzorów i kolorów też się czasem przydaje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) Minimalizm to moja wielka miłość, ale wzory też bywają piękne!

      Usuń
  6. Świetna stylówka. Ciekawy wzorek na spódnicy.
    Będę tu częściej zaglądać.
    Zapraszam na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń