second-hand story

W second-hand'ach można znaleźć piękne rzeczy. Można wyszukać rzeczy dobrej jakości. Świetnie zachowane. Te nowe i te w stanie prawie idealnym. Ubrania oryginalne. Z metką światowych projektantów. Za parę złotych i za kilka stówek. Prawdziwe modowe perełki. Piszę można, bo ostatnio jakoś tych skarbów w lumpeksach (a przynajmniej w tych częstochowskich) jak na lekarstwo. Mało, zbyt mało, a właściwie to już prawie wcale. Staram się odwiedzać ulubione second-hand'y regularnie. Podczas dostawy lub tuż na koniec wyprzedaży. Przegrzebuję wtedy rzecz po rzeczy, każdy wieszak i ... rzadko znajduję coś interesującego. Zastanawiałam się czy to może ja nie zrobiłam się zbyt wybredna, ale doszłam do wniosku, że to nie koniecznie prawda. Niestety dobrego, wartościowego towaru w lumpeksach już coraz mniej. Na szczęście od czasu do czasu się trafi coś ładnego, co sprawi, że łowca wyjdzie z sh z triumfalną miną, niosąc w siateczce oryginalny ciuszek dla którego zawsze znajdzie się miejsce w i tak przepełnionej szafie.

| t-shirt - market | spodnie, apaszka - sh | okulary - sklep online | buty - DIY |

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam zakupy w sh
    piękna apaszka
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takich szerokich spodniach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zaczęłam je bardzo lubić ;)

      Usuń
  3. Lumpeks lumpeksowi nie równy. Znam kilka i w każdym jest co innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ;) Wszystko zależy od towaru, a z tym bywa bardzo różnie.

      Usuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ja bazuję na sh ale odwiedzam je dopiero początku roku, więc nie mam nawet całorocznego doświadczenia, ale uczucia mam podobne do Twoich, że jakby gorzej, choć zrzucałam to na moją rosnącą wybredność i wcześniejsze zachłyśniecie ;)
    Pozdrawiam, Lumpola
    Przepiękne zdjęcia, i Ty wspaniała :) Świetny stórj, spodenki, chusta i kapelusz, wszystko niezwykle klimatyczne :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Na początku też tak miałam, wszystko było dla mnie super ;) Człowiek po czasie staje się bardziej wybredny, ale np. w moim mieście akurat dobrej jakości towaru brakuje :/ Muszę przy najbliższej okazji wyjazdu gdzieś poza Częstochowę zajrzeć do innych sh i wtedy będę miała porównanie. Podobno najlepszy towar można znaleźć w tych niepozornych, małych lumpeksach ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Uwielbiam Lumpeksy, znalazłam w nich już parę fajnych perełek.

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lumpeksy są najlepsze. W żadnym innym sklepie nie jestem w stanie znaleźć takich wyjątkowych rzeczy w tak dobrej cenie ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  6. Dawno nie byłam w żadnym Sh, w sumie już z 5 lat. :D Świetna jest ta apaszka. :)

    OdpowiedzUsuń