16 września 2016

the colors of nature

Co zrobić, żeby wszystkie mijane na ulicy osoby zwróciły na Ciebie uwagę? Okazuje się, że w Częstochowie dużo robić nie trzeba. Wystarczy ubrać się inaczej niż pozostali. Czyli? Założyć na siebie ubranie w kolorze lub we wzorze. Może być maksi. Najlepiej wzorzysta, typowo w klimatach boho. Właściwie nie powinnam się dziwić, bo ma w sobie to coś, co sprawiło, że wybrałam ją z setek innych produktów w sklepie. Zastanawia jednak to, że podczas spaceru po parku patrzeli na mnie nawet policjanci. Upewniali się czy nie zaczepiam przechodniów w celu udzielenia im wskazówek dotyczących ich przyszłego życia (nie, wróżyć nie potrafię). Śmiać mi się chciało. Niewiele trzeba, żeby być zauważonym... wystarczy sukienka.

| sukienka - H&M | torebka - Paulina Schaedel | buty - DIY |

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

12 komentarzy:

  1. Naprawdę świetna sukienka! Nawet te buty, które są dla mnie trochę zabawne, wyglądają przy niej świetnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że mimo wszystko Ci się podoba ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. niesamowita sukienka, ni pozostawia obojętnym

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym się za Tobą oglądnęła, bo wyglądasz świetnie i widać, że świetnie się w tym zestawie czujesz, a to też przyciąga uwagę :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. No proszę, ten wzór występował na czymś innym, niż na bluzce, którą ja sprawiłam sobie wiosną ;)
    Bardzo zazdroszczę - gdybym natrafiła na tę sukienkę, to też bym ją wzięła!

    Nie ma się co dziwić, że ludzie zwracali na Ciebie uwagę - jest piękna i na pewno niespotykana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz, ja nie wiedziałam, że była bluza z tym wzorem ;)
    Dziękuję i pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń