24 października 2016

5-lecie Elfa Pharm


Uwielbiam Kraków i gdy tylko mam pretekst (i czas) to z uśmiechem na twarzy wsiadam w samochód i  jadę. Pospacerować po jego urokliwych uliczkach i nacieszyć się jego klimatem. W ostatnią sobotę była ku temu świetna okazja. Elfa Pharm obchodzi w tym roku swoje 5-lecie i z tej okazji zaprosiło blogerki (raz jeszcze ślicznie dziękuję za zaproszenia) na wspólne świętowanie i pożegnanie lata. Miałyśmy okazję dowiedzieć się kilku informacji o najnowszych produktach Elfa Pharm. Wysłuchać krótkiego wykładu trychologa dotyczącego pielęgnacji włosów i skóry głowy. Mogłyśmy (co zresztą robiłyśmy) wymienić się opiniami na temat przetestowanych wcześniej kosmetyków. Skorzystać z badania skóry głowy (ufff... nie jest tak źle jak myślałam - baby hair w natarciu). Wziąć udział w warsztatach florystycznych podczas, których uczyłyśmy się robić wianki. Przyznam, że to był mój pierwszy raz i miałam nie lada problem z ciągle plączącą się żyłką. Mimo wszystko wianek powstał i chętnie wiosną poćwiczę samodzielnie, bo to zajęcie wymaga wprawy. Miło spędziłam czas w gronie klubowiczek Elfa Pharm na urokliwej Barce na Wiśle i jestem pewna, że niebawem tam wrócę na przepyszną lemoniadę fiołkową (jeżeli będziecie w okolicy koniecznie spróbujcie - pycha!) i aby podziwiać Kraków. 


Zdjęcia: Elfa Pharm | Kalina

8 komentarzy:

  1. BYło super i fajnie, że udało nam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło spędziłyśmy czas i bardzo się ciesze, że miałyśmy okazję się spotkać :) Do następnego!

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy wpis, sama chętnie też uczestniczyłabym w takim spotkaniu, mam nadzieję, że uda się na 10-lecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam tego typu spotkania, bo można miło spędzić czas, poznać koleżanki "po fachu" i nauczyć się czegoś nowego :)

      Usuń