5 things I need


Większość z nas ma szafy pełne ubrań, a ciągle mamy problem pt. "nie mam się w co ubrać". Znacie to? Ja ten problem miałam ogromny. Szafa pękała w szwach, a ja nadal stałam godzinami przed lustrem, nie wiedząc co wybrać, co na siebie włożyć. Staram się ciągle pracować nad tym, aby nie kolekcjonować ubrań tylko kupować takie które będę nosić i będą mi służyły przez długi czas. W przypadku ograniczania ilości rzeczy przybywających do naszej szafy przydatne są listy zakupów (zdaje sobie sprawę z tego, że ciągle się powtarzam, ale chce Was zachęcić do tworzenia owych list). Warto najpierw zrobić przegląd zawartości szafy, zobaczyć czego nam brakuje i wtedy sporządzić listę. Przy zmianie sezonu te potrzeby są bardziej widoczne. Moja lista na chwilę obecną zawiera 5 pozycji (coś czuję, że będzie ich więcej). Podczas jej tworzenie posłużę się przykładami z jednego z często przeze mnie odwiedzanych sklepów online - StyleWe. Na pierwszym miejscu (już od kilku miesięcy) jest torebka. Nie za mała, nie za duża, pojemna, dobrej jakości, taka, która wpadnie mi w oko. Ostatnio podobają mi się te w mocnym kolorze, mogą dodać stylizacji "tego czegoś", ale podejrzewam, że i tak kupie czarną. Czarny wełniany płaszcz chodzi mi po głowie już od tamtego roku, gdy mój ulubieniec (swoją drogą służył mi od dobrych kilku lat) odszedł na zasłużony odpoczynek. Bardzo lubię płaszcze oversize'owe o klasycznym kroju i takiego szukam. Problem w tym, że ciężko mi taki, w przystępnej cenie, znaleźć. Trafiam po drodze na inne piękne sztuki, kraciaste, beżowe, szare, takie z nadrukami... Trzymam się, bo miał być gładki i czarny. Chyba powinnam dodać jeszcze co najmniej jeden płaszcz na moją listę w końcu przed nami kilka miesięcy chłodów (muszę to przemyśleć).  A propos jesieni i zimy, uwielbiam swetry i chętnie zaopatrzyłabym się taki z rozszerzanymi rękawami albo dzianinową tunikę, ewentualnie sweter z rękawami "dzwonami" modne i piękne. W temacie trendów pozostając w swojej szafie robię miejsce na plisowaną midi spódnicę, białą albo z metalicznym odbłyskiem. Zastanawiam się też nad asymetryczną stylizowaną na te od Isabel Marant. Częściej chodzę w spodniach, nic więc dziwnego, że ciągle mi ich mało. Po latach wzdychania do rurek pokochałam spodnie z szeroką nogawką. Mam już czarne i te z wzorem, teraz mam ochotę na parę w kolorze bladego różu lub bieli. Pozycja, która długo pozostaje (jeszcze nie znalazłam "tej" pary) to białe spodnie, mogą być cygaretki lub chinosy, te ze zdjęć poniżej są świetne. Nie pozostaje mi nic innego jak dalsze rozglądanie się, kilku kandydatów na poszczególne rzeczy już mam, więc jutro idę na zakupy, a w poniedziałek z rana zmierzam do pracy, by móc odhaczać kolejne pozycje.
__________________________________________________________________________

Most of us have closets full of clothes, and we still have a problem like "I have nothing to wear". You know it? I had this problem. The closet was huge, but I stand still for hours in front of a mirror, not knowing what to choose what to wear. I try to constantly work at it, not to collect the clothes just to buy one that I will carry and will serve me for a long time. In the case of reducing the amount of things coming into our closets are useful shopping list. It should first do an overview of the contents of the closet, see what we are missing and then make a wishlist. When the change of season those needs are more visible. My list at the moment includes 5 items (something I feel that there will be more). While creating the wishlist I will use examples from one of my favourite online store lately - StyleWe. In the first place (for several months) is a bag. Not too small, not too big, roomy, good quality, one that falls to me in the eye. Last I like this in a strong color can add styling "that thing", but I suspect that and so pile of black. Black coat comes on my mind since last year, when my favorite (by the way served me a good few years) went on well-deserved rest. I really like oversize coats, classic and good looking. Get on the way to other beautiful art, checkered, beige, gray, such printed ... hold up, because he had to be smooth and black. I suppose I should add at least one more coat on my wishlist at the end of a few months ahead of us cold weather (I have to think about it). Speaking of the fall and winter, I love sweaters and willingly I want to buy the one with flared sleeves or knitted tunic or sweater with sleeves flares fashionable and beautiful. The topic of trends remain inmy wardrobe do place a pleated midi skirt, white or with metallic highlights. I wonder also the asymmetric mini skirts, many more pieces here. More often go in trousers, it is not surprising that I still very few of them. After years of wearing skinny pants loved pants with a trouser with wide leg. I have black and those of the model, now I want a pair of colored pale pink or white. The position that remains long (not yet found "the" vapor) is white pants, can be cigarillos or chinos, with these photos below are great. So many amazing things... 

If you like the stuff from my today post you can also visit StyleWe other social media account to be updated with new products and promotions: Twitter https://twitter.com/stylewe or Instagram https://www.instagram.com/stylewe/ . Successful shopping guys !



TOREBKA:  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6
PŁASZCZ:  1  |  2  |  3  |  4 
SWETER :  1  |  2  |  3  |  4
SPÓDNICA:  1  |  2
SPODNIE:  1  |  2  |  3 

Zdjęcia: StyleWe | Kolaże: Kalina

5 komentarzy:

  1. Kalinko życzę Ci udanych zakupów i znalezienia perełek z listy "must have". Wpadnij na zakupy do Gliwic po czerwoną torebkę - u mojej koleżanki w sklepie dostaniesz ją w różnych wariantach kolorystycznych w przystępnej cenie. Ładne zestawienia torebek, ciekawe kroje płaszczy. Miłego weekendu, buziaki! - S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo Sabinko ! Po woli, stopniowo uzupełnię braki w szafie. Wolę przemyśleć zakupy i znaleźć "tą" idealną rzecz, żeby służyła mi na dłużej ;) Oczywiście przyjedziemy, mam nadzieję, że niebawem i wszyscy razem wybierzemy się na wspólny spacer (czemu nie po sklepach), kawkę/herbatkę i najważniejsze, że (w co nie wątpię) miło spędzimy czas :) Pozdrawiam ciepło !

      Usuń
  2. Widzę, że jak każda kobieta masz za mało ciuszków. Cóż, uwielbiacie zakupy a my faceci, chociaż tego głosno nie powiemy uwielbiamy jak macie sporo ciuchów i zakładacie je dla nas, chociaż my zakupów nie lubimy....
    Pozdrawiam
    Jarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wydaje mi się każda z nas ma ciągle za mało rzeczy, ubrań, butów czy torebek ;) Miło słyszeć, że nasze starania są doceniane. Pozdrawiam !

      Usuń
  3. piękne propozycje :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń