summer vibes


Jesień trwa w najlepsze... a ja ciągle marze o wakacjach. Idealne były by takie, które trwały by cały rok (nie jestem aż tak leniwa, po prostu do szczęścia potrzeba mi słońca). Wiem, wiem "taki mamy klimat". Jesień, zima i wiosna też są pełne uroku i magii. Jestem zwierzęciem ciepłolubnym stąd takie zamarzenie. Ok, póki co na wyjazd w ciepłe kraje się nie wybieram, ale mogę sobie lato powspominać i planować kolejne, a może już niedługo wcale nie trzeba będzie planować... Póki co czekam na Polską Złotą jesień i mam cichą nadzieję, że jeszcze zawita do nas choćby na kilka dni (mógłby to być weekend, sami wiecie w tygodniu praca).

| bluzka, pasek - Reserved | spodnie - Stradivarius | torebka - Paulina Schaedel | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ;) Połączenie bieli i jeansów to jest to !

      Usuń
  2. torebka jest naprawdę śliczna, uwielbiam listonoszki więc dla mnie jest mega ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest idealna i w brew gabarytowi bardzo pojemna ;)

      Usuń
  3. Śliczna Kalinka <3 Dużo słoneczka Ci życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne zdjęcia ;* <3 Dużo słońca dla nas obojga ;D !!! Najlepiej 3000 godzin rocznie ;)

      Usuń
  4. ta bluzka jest przecudowna!! :) musze taka miec :) idealne polaczenie biel jeans czarny - klasyka zawsze sie sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, klasyczne połączenie idealne na każdą okazje ;)

      Usuń
  5. Jaka cudowna bluzka!

    p.s. ja też chcę pięknej, złotej jesieni! za krótko u nas była, zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na nią na wyprzedaży ;)

      Tak! Też z utęsknieniem czekam na słoneczną Polską Złotą Jesień!

      Usuń
  6. Też ciągle marzę o wakacjach dlatego już zaczęłam planować gdzie pojadę za rok haha. Cudnie wyglądasz!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D To tak jak ja ;) Tylko szkoda, że nie mamy już czerwca...

      Usuń