04 listopada 2016

new classic

Mam wrażenie, że klasyka nabrała ostatnio nowego znaczenia. Wcześniej za klasyczne uważałam inne rzeczy, takiej jak połączenie bieli i czerni. Klasyczne, eleganckie, idealne na każdą okazję. Od zawsze były też wyjątki, np. jeansy, prawie każdy z nas w swojej szafie ma conajmniej jedną parę tych spodni. Klasyczne jeansy pasujące niemal do wszystkiego. Dziś klasyczne stało się połączenie bieli i jeansu. Uniwersalne, wygodne i praktyczne. Moda odeszła nieco od elegancji na rzecz sportowej wygody. O ile uwielbiam połączenie sportowych butów do sukienki (a tak właściwie do wszystkiego) to nie bardzo podoba mi się styl lansowany przez zachodnich celebrytów... Wolę płaszcz, jeans, zawsze elgancką czerń i biel - klasykę, a i na kapelusz nabieram ostatnio ochoty. Zapewne i do płaszcza włożę sneakery. Będę starała się zrobić mały krok w kierunku modowej nonszalancji, tak aby stanąć gdzieś pośrodku tego co eleganckie i tego co wygodne. Taka nowa klasyka. 

| płaszcz - vintage | bluzka - TUTAJ | pasek - TUTAJ | jeansy - sh | buty - DeeZee | 
| okulary - TUTAJ | paznokcie - Nailed It Częstochowa |

Zdjęcia: Kellys Vision | Edycja: Kalina

16 komentarzy:

  1. Wow, you look so pretty dear, love everything in this outfit <3
    http://www.rakhshanda-chamberofbeauty.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda! Jesienna sceneria jest jedną z lepszych do zdjęć ;)

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się taki zestaw i takie podejście do mody
    Płaszcz piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa!! najlepsza stylizacja która ostatnio widziałam ;) mega bluzka,tez takiej szukam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 Ślicznie dziękuję! Uśmiecham się od ucha do ucha czytając twoje słowa ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Płaszcz bardzo podoba mi się, uwielbiam szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki ładny płaszcz!
    Bardzo oryginalny w kwestii kroju!
    I koloru też, bo szarych płaszczy stosunkowo mało na ulicach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą szarych płaszczy nie widuje się zbyt wielu na naszych ulicach i powiem Ci, że to właśnie dzięki niemu m.in. mój facet rozpoznaje mnie z daleka ;)

      Usuń
  7. cudowny plaszcz! zakochalam sie w nim od razu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) Uwielbiam go i ostatnio się z nim nie rozstaję

      Usuń
  8. Jesteś przepiękna Kalinko ! Wyglądasz super !!! :) <3 <3 <3 Cała Ty, śliczna elegancka i delikatna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;* <3 Dziękuję ! To spora zasługa mojego zdolnego fotografa !

      Usuń
  9. ale masz cudowne okulary i niebanalną bluzkę! ;)

    OdpowiedzUsuń