Veera | Veera Beauty

Dziś mam dla Was recenzje rajstop i pończoch z lini Beauty marki Veera, które miałam okazję ostatnio przetestować. Veera Beauty to wyrób profilaktyczny, mający zapewnić stopniowy ucisk, poprawić krążenie, nadać nogą lekkości przez cały dzień, zapobiec pajączkom, redukować ból i obrzęk nóg. Rajstopy firmy Veera wizualnie nie różnią się od tradycyjnych niczym. Różnicę jesteśmy w stanie poczuć od razu po nałożeniu. Odczuwamy ucisk, w okolicach kostki jest największy, idąc ku górze nacisk się zmiejsza. Dzięki czemu krew pompowana jest ku górze, co pomaga nam pobudzić krążenie. Dodatkowym atutem pobudzonego krążenia w nogach jest uczucie ciepła, które wytwarza się podczas noszenia rajstop. Kolejnym plusem jest idealne dopasowanie do ciała (hasło na opakowaniu nie jest przesadzone), są jak druga skóra. Nogi zgrabnie wyglądają w rajstopach. Dla mnie dużym plusem też jest to, że rajstopy mają wysoki stan, nie przepadam za biodrówkami, które się ciągle zwijają. Nieco przeszkadza mi to, że podczas zakładania rajstop łatwo przemieszczająca się dodatkowa warstwa materiału na palce oraz piętę. Przed wyjściem warto sprawdzić czy wszystko jest na swoim miejscu dla estetycznego efektu końcowego, ale przede wszystkim dla zapewnienia prawidłowego rozmieszczenia ucisku. Odnoszę wrażenie, że rozmiarówka jest inna niż standardowa, ale to kwestia odpowiedniego przestudiowania tabeli z wymiarami. Producent obiecuje również wysoką trwałość, którą zapewnia specjalny splot. Nosiłam i prałam je już kilka razy i zgodnie z obietnicą zapisaną na opakowaniu żadne oczka nie powstały. Dodatkowym atutem produktów Veera Beauty są zawarte w dzianinie jony srebra, które zapewniają higienę, ochronę i świeżość przez cały dzień noszenia. Jak sami widzicie minusów brak. Dzięki Veera Beauty pobudzasz krążenie, zapewniasz swoim nogom komfort (podczas wielogodzinnego siedzenia za biurkiem) i dobrze wyglądasz.   

| pończochy, rajstopy - Veera |

Zdjęcia | Edycja: Kalina

1 komentarz: