burgundy

Zauważyliście, że to co lubimy zmienia się nieustannie? Pamiętam jak chodziłam do podstawówki i zajadałam się Knoppers-em. Co dzień rano tata jeżdząc po bułki kupował mnie i siostrze tego batona, aż w końcu nam się przejadł... Tata podczas kolejnych zakupów wybierał innego (była jeszcze faza na 3bit), a gdy i to nam się przejadło na śniadanie do szkoły zabierałam świeżo upieczoną babeczkę waniliową prosto z piekarni (dziękuję Ci tato). Gdy już nieco podrosłam ciągle i ciągle słuchałam płyty "Puls" Natalii Kukulskiej (do dziś znam każdą piosenkę na pamięć). Potem męczyłam VHS-a z Titanic-iem. Będąc już w liceum miałam swoje ulubione jeansy z włoską flagą na kieszeni. Nosiłam je tak często, że się zużyły i z bólem serca musiałam się ich pozbyć. Gdybym tylko wtedy miała możliwość kupienia kolejnej pary to kupiłabym od razu kilka. Dziś w kółko słucham utworu "Human" Rag'n'Bone Man, zachwycam się połączeniem szerokich spodni ze sneakersami, a co będzie następne nie wiadomo. Wiecie jak to jest prawda? Na całe szczęście są w życiu też takie rzeczy (i chwile), które nigdy mi się nie znudzą. Widok zachodzącego słońca, pobudka przy ukochanym, muzyka... i te bardziej przyziemne sprawy; lody truskawkowe czy połączenie bieli i czerni. Zawsze bezbłędne. 

| płaszcz - TUTAJ | szal - TUTAJ | bluza - The Odder Side | spodnie - sh | buty - Renee | 

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

10 komentarzy:

  1. Jak mi się te buty dobrane do tych spodni podobają!
    Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się to połączenie podoba tak bardzo, że tylko tak teraz noszę te spodnie. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kalinko świetne zestawiłaś te trzy kolory. Pięknie Ci w bieli! Mi się nigdy nie znudzi czytanie Twojego bloga. Są rzeczy i osoby, które zawsze będą sprawiały nam radość. Trzymaj się ciepło! :) :* <3 Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie Sabinko :) Zawsze można liczyć na miłe słowo od Ciebie! Pozdrawiam ciepło ;*

      Usuń
  3. Świetny zestaw, marynarka jest genialna !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  4. Śliczny płaszcz :) A co do dżinsów, to mam podobnie, ale do dzisiaj. Kupuję dwie pary takich samych spodni i noszę, aż się obie nie zużyją. Zazwyczaj po tym czasie kupuję inny fason, bo akurat taki mi się podoba :) Unikam tym samym chodzenia w kółko po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powinnam też tak znowu zrobić, odpowiednie jeansy ciężko jest znaleźć, a jak już się trafi na idealne to chodziłoby się w nich bez końca, więc lepiej mieć zapasową parę ;)

      Usuń
  5. uwielbiam zestawienia 3 kolorów. Podobno jesteśmy tak skonstruowani, że najprzyjemniej nam się przebywa lub patrzy na polączenia do 3 kolorow. Wtedy odpoczywamy i wyciszamy zmysly. Fasony rownież mnie zachwycają, mistrzowskie zestawienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam o tym pojęcia, ale coś w tym jest :) Dziękuję Kochana, pozdrawiam !

      Usuń