cat eyes

Pewnie zauważyliście, że w moich "stylizacjach" często pojawiają się te same elementy. Nie jest to kwestią przypadku. Niby w szafie rzeczy sporo, ale ja wybieram te które lubię najbardziej. Sprawa naturalna, dobrze czujesz się w spodniach, więc kupujesz spodnie. Każdy z nas ma swoich ulubieńców. Moimi ubraniowymi są ostatnio szerokie czarne spodnie w połączeniu z białymi sneakers-ami, szary płaszcz upolowany na aukcjach dłuższy czas temu, półgolf w odcieniach szarości od polskiej marki Lauke (zakupiony w zeszłym sezonie zimowym) idealny na chłodne dni i nowe ulubione - różowe okulary z kocimi "uszkami" ze sklepu Zaful. Nic szczególnego, nie ma w tym żadnej filozofii. Podoba Ci się dana rzecz kupujesz i nosisz, aż... nie znosisz. U mnie to nie jest takie oczywiste. Wszystkie ulubione dziś rzeczy (oprócz okularów) w mojej szafie przeleżały sporo czasu, zanim zaczęłam ich używać, a jak już zaczęłam to okazało się, że nie potrafię ich zakopać na dnie szafy. Taki ze mnie dziwny człowiek jak lubię to do znudzenia, a tak na serio do znoszenia, jak kocham to na zawsze, a  jak się uprę to ciężko mnie do czegoś przekonać. 

| płaszcz - vintage | bluza - Lauke | spodnie - sh | okulary - TUTAJ | buty - Renee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

16 komentarzy:

  1. Ostatnie zdjęcie NAJ! Na profilowe :) Okulary świetne - nietuzinkowe i oryginalny wygląd! Pozdrawiam ciepło Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sabinko ;* Pozdrawiamy gorąco :)

      Usuń
  2. świetny look i bardzo efektowne okulary ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że look trafiony w przysłowiową 10 - super kochana :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję <3 Pozdrawiam!

      Usuń
  4. I o to chodzi!
    Rzeczy kupuje się na dłużej niż jeden sezon, a jeśli się coś kupiło już kiedyś, to warto dać temu czemuś szansę i nie wyrzucić, jeśli po przyniesieniu do domu przestało nam się podobać.
    Jeśli ktoś nie cierpi na kompulsywny zakupoholizm, to z jakiejś przyczyny na zakup danego ciucha się zdecydował - warto zaufać swojemu instynktowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się z Tobą zgadzam! Rzeczy kupuje się na długo, a nie na chwilę czy jedno wyjście. Zdecydowanie nie należą do osób, które kupują impulsywnie, wielokrotnie analizuje i dopiero potem podejmuję decyzję o ewentualnym zakupie.

      Coś w tym jest, to taki instynkt, czasem dana rzecz musi chwilę odczekać, a potem dostać swoje "5 minut" :)

      Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Okulary w tym kształcie to hit od kilku sezonów - uwielbiam!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Długą się do nich przekonywałam, ale ten model zdobył moje serce ;)

      Usuń
  6. Świetny look, uwielbiam takie luźne połączenia.A i okulary super.

    OdpowiedzUsuń