On my mind | Wishlist

KURTKA  |  SWETER  |  SPÓDNICA  |  TOREBKA  |  KAPELUSZ

Rzeczy w szafie sporo, ale zawsze czegoś brakuje. Przynajmniej w mojej. Zazdroszczę tym kobietom, które mają kompletną garderobę i nie mają problemu, aby się ubrać. Nie chodzi mi o ilość rzeczy, lecz o to by ubrania i dodatki ze sobą współgrały. Taka idealna szafa. Mnie jeszcze do takiej daleko, ciągle nad nią pracuje. Na chwile obecną przydałoby się kilka kolejnych elementów, trzeba zamienić też kilka na nowsze wersje, a innych spróbować, aby wiedzieć czy są dla mnie. Jedną z takich rzeczy, które mam ochotę wypróbować są ostatnio nakrycia głowy. W jednym z poprzednich postów mogliście oglądać mnie w kaszkiecie, a teraz planuję zakup kapelusza oraz czapki z daszkiem. Rzeczą z kategorii (nazwanej przeze mnie) "jak wyglądam" jest skórzana spódnica. Polubiłam szerokie rękawy, więc z chęcią zaopatrzyłabym się w sweter o takim kroju albo inny oversize'owy, ale koniecznie w odcieniach bieli, beżu lub szarości. Przed nami jeszcze kilka miesięcy zimnych. Nie lubię marznąć, więc w planach jest też zakup sztucznego futerka i oryginalnego (ciepłego i wełnianego) płaszcza, a może znajdzie się też miejsce dla puchowej kurtki. Punkt będący na mojej liście zakupowej od dłuższego to chinosy czy cygaretki, jeszcze nie znalazłam odpowiednich, ale jak widzicie cały czas się rozglądam. Marzy mi się mała czarna torebka, która będzie uzupełniać codzienne stylizacje. Trudno jednak znaleźć odpowiednią. Lada chwila wyprzedaże, może uda mi się odhaczyć kilka pozycji z mojej listy. Pięknych rzeczy nie brakuje, czas gromadzić fundusze.

___________________________________________________________

Things in the closet a lot, but always something missing. At least in my. I envy those women who have a complete wardrobe and have no problem to get dressed. I'm not talking about the amount of things, it's about to clothes and accessories coherent ways. Such a perfect wardrobe. I still to this far, still work on it. At the present moment could have used a few more items, you need to convert a few to newer versions, and others try to know whether they are for me. This time I watch on one of my favourite online store Zaful. One of these things that I want to try are the last headgear. In one of the previous posts you could see me wearing a cap, and now I plan to purchase a hat and baseball caps. The thing with the category (named by me) "how do I look" a leather skirt. I liked the wide sleeves, so I would like to buy a sweater like that or other one oversize, but necessarily in shades of white, beige or gray. We still have a few months of cold. I do not like to freeze, so the plan is to also purchase faux fur and the original (and warm wool) coat, and perhaps there will also be a place for the down jacket. Point being on my list of purchasing long it chinos or cigarillos, I have not yet found suitable, but as you can see all the time looking around. I dream of a small black handbag that will complement the daily styling. So many beautiful things, time to prepare money.

PŁASZCZ:  1  |  2  |  3
PŁASZCZ:  4  |  5  KURTKA:  1  |  2
KAPELUSZ:  1  |  2  CZAPKA:  1  |  2
SWETER:  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6 
SPÓDNICA:  1  |  2  |  3
SPODNIE:  1  |  2  |  3
TOREBKA:  1  |  2  |  3

Zdjęcia: Zaful | Kolaże: Kalina

6 komentarzy:

  1. Beżowy płaszcz bardzo mi się podoba :)

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia
    Życzy Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden z moich ulubionych z tego zestawienia ;)

      Dziękuję Ci Kochana :) Wesołych Świąt !

      Usuń
  2. Raczej nie mój styl, ale takimi torebeczkami bym nie pogardziła ;)
    Wesołych, spokojnych, pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i wzajemnie przesyłam najlepsze życzenia ! Wesołych Świąt :)

      Usuń