14 grudnia 2016

the dress | Boże Narodzenie / Sylwester 2016

1 |  2  |  3

Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia, a po nich Sylwester. Dwa ważne wydarzenia na które trzeba się odpowiednio przygotować. Nie mam na myśli mycia okien, lepienia pierogów czy kupowania szampana. Chodzi mi o tą przyjemniejszą część przygotowań, a mianowicie kupno nowej sukienki. Każda z nas ma w swojej szafie sukienkę, niektóre z nas mają ich kilka, a inne kilkanaście czy więcej. Mimo to sporo z nas zdecyduje się na zakup nowej sukienki. Sama jestem w tym gronie, bo większość moich sukienek (jak się okazuje) jest typowo letnia i nie bardzo się nadają na okazje inne niż spacer po plaży. Zaczynam więc poszukiwania sukienki. Takiej w której będę mogła dobrze wyglądać, dzięki której mój poziom pewności siebie wzrośnie i będzie odpowiednia na spotkania z rodziną i takiej na szaleństwo sylwestrowej nocy. Wyszło, że trzeba kupić co najmniej dwie... Jak zapewne zauważyliście inspiracji w pierwszej kolejności szukam w internecie. Ponownie trafiłam do StyleWe i  po raz kolejny się nie zawiodłam. Ilość pięknych sukienek powala. Szeroka gama mini, midi, maksi, czarne, czerwone, kolorowe, te z wyciętymi plecami, odkrytymi ramionami, gładkie, koronkowe, asymetryczne, błyszczące i klasyczne. Na Sylwestrową noc widzę siebie w złotej midi z seksownym rozcięciem, na luzie, ale z pazurem. W Świąteczne dni chętnie założę coś z odkrytymi ramionami lub czerwoną sukienkę z koronki ewentualnie złotą midi z wycięciem na plecach. Najlepiej na każdy dzień inna (w końcu mamy trzy dni świąt). Cztery sukienki w moim budżecie się nie zmieszczą, a szkoda. Bardzo ciężko będzie wybrać jedną... Swoje typy już mam więc nie pozostaje mi nic innego jak wybrać się na zakupy. 

______________________________________________________________

Great strides are approaching Christmas and New Year's Eve after them. Two important events that need to be prepared. I do not mean washing windows, cooking or buying champagne. I mean the enjoyable part of the preparations, namely, buying a new dress. Each of us has in his closet dress, some of us have several of them, and the other dozen or more. Despite this, many of us decide to buy a new dress. I am in this group too, because most of my dresses (as it turns out) is typically summer and not very suitable for occasions other than walk on the beach. I am beginning to look for dresses. Such in which I could look good, thanks to which my level of confidence will increase and it will be appropriate to meet with the family and the madness on New Year's Eve. It turned out that you have to buy at least two ... As you probably noticed inspiration in the first place looking on the internet. Again I came to StyleWe and once again not disappointed. The amount of beautiful dresses knocks. A wide range of mini, midi, maxi, black, red, colorful, those with open back, off shoulders, smooth, lace, asymmetrical, bright and classic. On New Year's Eve night I see myself in a golden midi with a sexy slit, at ease, but with the claw. The Christmas days will be happy to bet something with off shoulders or a red dress with a lace or gold midi with a notch on the back. Preferably on each day other (in the end we have three public holidays). Four dresses in my budget will not fit, which is a pity. It will be very hard to choose one ...
4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13  |  14  |  15  |  16  |  17  
18  |  19  |  20

Zdjęcia: StyleWe | Kolaże: Kalina

3 komentarze:

  1. super sukieneczki :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam już sporo sukienek w szafie, więc w tym roku zrezygnuję z zakupów ;) Ale propozycje ciekawe, myślę, że każdy znalazłby tu coś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara! Ja niby mam kilka, ale większość letnich, więc może coś kupię ;)

      Usuń