26 grudnia 2016

velvet

Jednym z mocniejszych trendów w sezonie zimowym jest velvet. Z weluru lub aksamitu produkowane jest teraz niemal wszystko, od drobnych choker-ów zaczynając po buty i torebki kończąc. Muszę przyznać, że ubrania z tego materiału wyglądają ciekawie i zwracają uwagę. W sklepach najwięcej jest welurowych sukienek, ale nie mam do nich przekonania (i odpowiedniej filigranowej figury). Zdecydowałam się więc na spódnice z plisami w pięknym kolorze wpadającym w fiolet. Uznałam ją za złoty środek. W końcu klasycznym kroju zawsze się sprawdzi. 

| płaszcz - A2 | sweter - sh | spódnica - TUTAJ | naszyjniki - DIY | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, chociaż ja bym zmienił buty, ale to już kwestia gustu i wygody. Wielki plus za stylizację!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tak jak napisałaś, kwestia gustu, mnie tu pasowały kozaki za kolano ;) Ślicznie dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  2. te spódnice są hitem ostatnich miesięcy,ale w z aksamitu widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, sporo plisowanych spódniczek ostatnimi czasy, te welwetowa to taka dobra odmiana od szyfonowych i metalicznych ;)

      Usuń
  3. I dobrze zrobiłaś, bo welwetowe sukienki opatrzyły się już dostatecznie.
    A spódnice to ciągle nowość!

    Jest bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. W kozakach i spódnicy po prostu się zakochałam :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest ta spódnica, tak "królewska", cały Twój dzisiejszy look bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze modnie, wiesz co w trawie modowej piszczy. Kalinko ślicznie wyglądasz w tym zestawie, spódnica bardzo ładna. Pozdrawiam :) Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję Sabinko ;* Pozdrawiamy ciepło :)

      Usuń