camel coat

Każdy z nas czuje się dobrze w konkretnym stylu. Jedni lubią rzeczy sportowe, bo tak im wygodniej i są dla niech bardziej praktyczne. Inni wybierają elegancję, jeszcze inni mają retro duszę. Są też tacy jak ja. Uwielbiam elegancję, ale cenie sobie również wygodę w noszeniu ubrań. Czy to da się połączyć? Sport i elegancja? Gdzieś słyszałam, że te style wykluczają się wzajemnie. Jest w tym sporo prawdy. Ciężko biegałoby się w garniturze... Co nie zmienia faktu, że garnitur noszony ze sportowymi butami to ciekawe połączenie i modowa ekstrawagancja. Na co dzień wybieram tę sprzeczność. Jednym będzie się ona podobać innym nie. Najważniejsze, że ja czuje się w takim stylu idealnie. Dziś chyba mi bliżej do dziewczyny vintage, ale nadal jest po mojemu swobodnie i z klasą. 

| płaszcz - TUTAJ | bluzka - Reserved | jeansy - Zara | naszyjnik TUTAJ i TUTAJ | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

16 komentarzy:

  1. <3 Moja piękność luźno elegancka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten kontrast eleganckiego dość płaszcza z dżinsami, takimi botkami i z tym chokerem.
    Wyszło dokładnie tak jak piszesz - przełamałaś stylowość i klasykę dobrym, uniwersalnym casualem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło, że się podoba :)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz! Fajowy płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz ma piękny kolor. Ja jestem troszkę za niska do tej długości, ale Ty wyglądasz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;* Możesz zawsze spróbować założyć wyższe obcasy do długiego płaszcza. Myślę, że efekt mógłby być fajny :)

      Usuń
  5. Fajny płaszcz, już od dawna na taki poluję :)

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;) Chwilę na ten polowałam. Nie mogłam znaleźć w lokalnych sklepach długiego ładnego płaszcza, ale SammyDress przyszło mi z pomocą i zdecydowałam się właśnie na niego i nie żałuje, jest super ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Piękny kolor płaszczyka ! Jak i sam płaszyczyk <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się takie płaszcze, Twój jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie tej zwiewnej bluzki i płaszcza wyróżnia się na tle wszystkich stylizacji ze swetrami :)

    OdpowiedzUsuń