20 stycznia 2017

light shades

Jeżeli zaglądacie do mnie od czasu do czasu to nie trudno się domyślić, że uwielbiam biel. Mam sporo białych t-shirt'ów, bluzek, koszul i swetrów... Bieli w mojej szafie nigdy za wiele. Dobrze się w niej czuje. Podobno nie pasuje każdemu, lecz ja mam wrażenie, że lepiej w niej wyglądam. Twarz jest rozświetlona i radośniejsza. W ciemnych barwach wyglądam bardziej posępnie. Nigdy nie przepadałam za innymi, jasnymi odcieniami. Chodzę głównie, w czerni, bieli i... jeansie. Zaczęło być to trochę nudne (przynajmniej ja zapragnęłam odmiany). Zdecydowałam się więc na beż, czy też odcień nude.  Ten kolor ostatnio wpadł mi w oko. Płaszcz jest świetny. Nabrałam więc ochoty na więcej. Myślę jeszcze o swetrze w tym kolorze. Kolejny pretekst aby wybrać się na zakupy. 

| płaszcz - TUTAJ | sweter - TUTAJ | jeansy - Stradivarius | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

12 komentarzy:

  1. Kalinko strzał w 10-tlę! Wyglądasz rewelacyjnie w tym płaszczu! Więcej tego koloru w Twojej szafie, bo podkreśla Twoją urodę, Buziaki! S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Sabinko! Myślę, że będzie go w mojej szafie coraz więcej ;) Pozdrawiamy gorąco ;*

      Usuń
  2. Śliczny sweterek, podobają mi się bardzo jego rękawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladasz, a płaszczyk rewelacja :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz naprawdę super, wygląda na bardzo dobry jakościowo :)
    Ogólnie fajny zestaw, taki na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Płaszcz faktycznie jest wykonany z dobrej jakości materiału, mogę go śmiało polecić ;)

      Usuń
  5. Fajna stylówka, lubię takie klasyki. Kala kiedy ta kawa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kawa koniecznie niebawem :)

      Usuń
  6. Piękne kolory. Same ciuszki nie w moim stylu, ale zestawienie kolorystyczne idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że kolorystyka przypadła Ci do gustu :) Pozdrawiam !

      Usuń
  7. Bardzo ładny ten płaszczyk z dobrze dobranymi jeansami pastel płaszcza komponuje się z całością

    OdpowiedzUsuń