modernity vs. tradition

Moda czerpie inspiracje z różnych miejsc, z różnych kultur, z różnych czasów. Z tego co było i z tego jak wyobraża sobie przyszłość. Minimalizm jest dla mnie nowym podejściem do mody. Styl retro zaś wiąże się bardziej z tradycją. Więcej w nim wzorów zaczerpniętych ze światowych kultur. Bardzo lubię gdy oba style się przenikają. Jeden dopełnia drugi. Uzupełnieniem prostej formy jest haft czy mocniejszy kolor, a wzór wygląda lepiej w połączeniu z klasycznymi elementami czy stonowaną paletą barw. 

| płaszcz - A2 | koszula - TUTAJ | spodnie - H&M | buty - DeeZee | okulary - sklep online |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

11 komentarzy:

  1. Świetnie połączyłaś klasyczne czarne spodnie z nietuzinkową koszulą. Bardzo mi się podoba taki zestaw. Buziaki! S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :) Dziękuję Ci ślicznie Sabinko ;*

      Usuń
  2. Fajne okulary :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam hafty, Twoja koszula jest znakomita i te okulary <3
    Obserwuję, miło mi będzie jak wrócisz :*

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie też ostatnio się hafty bardzo podobają ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  4. nie przepadam za haftami,ale ta koszula jest bardzo fajna :) zestawienie też mi się podoba, jest prosto i ładnie - z umiarem, jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mimo, iż nie przepadasz za haftami to całość Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Rewelacyjna kurtka! Wszystko się ze sobą zgrywa! świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń