06 stycznia 2017

PODSUMOWANIE 2016


1  |  2  |  3

Witajcie w Nowym 2017 Roku. Przed nami 359 nowych dni (dziś już szósty stycznia). Czym jest dla Was Nowy Rok? Dla mnie oprócz zmiany daty to także czas podsumowań i początek nowych wyzwań. Każdy dzień stawia przed nami nowe, mniejsze lub większe zadania do wykonania. Często to my dążąc do konkretnego celu wyznaczamy sobie punkt, które warto odhaczyć, aby w pełni móc cieszyć się ze swojego sukcesu. Udało Wam się w 2016 roku zrealizować wszystkie plany? Dla mnie zeszły rok był mało owocny. Dopiero ostatnie kilka miesięcy mogę zaliczyć do udanych. Zabrałam się wtedy za siebie, zaczęłam pracować nad sobą, swoim czasem, własnymi projektami. Uświadomiło mi to bardzo wiele. Prostą, ale jakże ważną rzecz. Mamy to na co sobie zapracujemy. Długo czekałam na gwiazdkę z nieba. Myślałam, że "życie" samo się ułoży, że wszystko samo przyjdzie, ale nie przychodziło... Wzięłam się w garść i działam. Postów w 2016 roku nie było zbyt wiele. To jest jedna z tych rzeczy nad którymi mam zamiar popracować. Postanowienia noworoczne? Hmm... takie jak każdego. Zadbać o siebie, o swoje zdrowie, odwiedzić piękne miejsca, zarabiać więcej, znaleźć czas na swoją pasje, podciągnąć się w języku obcym, nauczyć się kolejnego, spełnić marzenia. Sami wiecie. Kochani chcę Wam podziękować za to, że jesteście, za to, że tutaj zaglądacie. Z całego serca dziękuję! Życzę Wam wszystkiego co najlepsze w nowym roku! Zdrowia. Miłości, radości i energii, które napędzają nas do działania. Wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów. Cierpliwości niezbędnej w codziennym życiu. Wyrozumiałości. Nie bójcie się sięgać po więcej, nie bójcie się być sobą. Pamiętajcie życie jest tylko jedno.
4  |  5  |  6
7  |  8  |  9
10  |  11  |  12

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja, Kolaże: Kalina

2 komentarze:

  1. Kalinko życzę Ci aby rok 2017 był obfity dla Ciebie w wielkie szczęście i spełnienie w każdej dziedzinie. Trzymam mocno za Ciebie kciuki i Twoje zamierzenia. Pamiętaj, że jesteś WYJĄTKOWA! Buziaki Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Sabinko ! Tobie również wszelkiej pomyślności i spełnienia marzeń :) Pozdrawiamy gorąco ;*

      Usuń