23 stycznia 2017

puffer jacket

Wiecie jak to jest z trendami? Można je kochać albo nienawidzić. Generalnie z modą tak jest. Lubi się ją lub nie. Sporo ludzi jej unika i uważa, że nie ma z nią nic wspólnego. Prawda jest taka, że na każdego z nas ma ona ogromny wpływ. Pamiętam jak w czasach licealnych co druga kobieta w mieście nosiła czapkę i szalik z różą. Idąc przez centrum miasta mijało się kilkadziesiąt Pań lub dziewcząt mających akcesoria z ową różą właśnie. Mnie się to nie podobało. Nie chciałam wyglądać jak wszyscy. Problem był jednak w tym, że nie było wtedy większego wyboru. Pewnie dlatego tych "róż" było tak wiele i... dlatego chodziłam bez czapki. W kolejnych latach był bum na noszenie legginsów za kolano z jeansową spódniczką mini (swoją drogą strasznie to wygląda), prawdziwy hit - nie dla mnie. Długo nie mogłam przekonać się do obcisłych spodni. W końcu się skusiłam i kupiłam jeansy z prostą nogawką, a dziś nie wyobrażam sobie swojej szafy bez dopasowanych rurek. Cóż... Nie łatwo zaprzyjaźniam się z trendami. Mam awersję do tego co modne, ale moda czasem i na mnie oddziałuje na tyle, aby skusić się na to co trendy. Fajnie, że od czasu do czasu fashion jest to co ciepłe i wygodne. 

| kurtka - sh | sweter - TUTAJ | spódnica - Reserved | buty - DeeZee | okulary - sklep online |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: Kalina

9 komentarzy:

  1. Trendami jest tak, że każdy powinien nosić to w czym się dobrze czuje, a zawsze można jakiś akcent oryginalny dodać do stylizacji żeby wybić się ponad szary tłum na ulicy. Spróbować można, a jak nie będziemy przekonani to następny sezon może coś wartego uwagi nam przyniesie. Kalinko beż to Twój kolor! Buziaki! :) S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale to ujęłaś Sabinko, zgadzam się z Tobą. Warto próbować, a jeżeli nie znajdzie się nic dla nas to może kolejny sezon przyniesie coś bardziej dla nas odpowiedniego. Dziękuję Ci bardzo ;* Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ostatnio moje ulubione ;) Są świetne, polecam!

      Usuń
  3. Bardzo fajny, klasyczny look! Kurtka wygląda super:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Odpowiedź zostaw u mnie
    Miłego dnia:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miło mi, że mój look Ci się podoba :)
      Jeżeli spodobał Ci się mój blog to zachęcam do częstszego zaglądania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. podoba mi się kurteczka jak i asymetryczny sweter ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń