04 stycznia 2017

ZAFUL - what's new

1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8


Pozostając w temacie sklepów online... Moim ulubionym ostatnio jest Zaful. Ilość pięknych rzeczy jest oszałamiająca. Jestem pewna, że każdy znajdzie u nich coś dla siebie. U mnie problem polega na tym, aby z dziesiątek rzeczy zdecydować się na jedną. Każda z nas chciałaby mieć nieograniczony budżet na zakupy. Nie ma lekko, więc ja tym razem zdecydowałam się m.in. na sweter z szerokimi rękawami i koszule z haftem. Wyprzedażowe szaleństwo ciągle przede mną (na dniach wizyta w sklepach stacjonarnych). Zastanawiałam się czego potrzebuję, aby nie zaszaleć zbyt mocno. Prawdziwa zima za oknem, więc stawiam na rzeczy ciepłe - swetry, nakrycia głowy, sztuczne futerka ... idę po Was! Jak u Was? Udało Wam się upolować coś fajnego?

_______________________________________________________________


About online shops ... My favorite recently is Zaful. The number of beautiful things is huge. I am sure that everyone will find something in Zaful for himself. My problem is pick one from dozens of amazing things. We woman know it not that easy. Each of us would like to have an unlimited budget for shopping. Dream. This time I decided to order sweater with wide sleeves and shirts with embroidery. Sale madness still before me (for few days I'll visit stationary stores). I was wondering what I need to buy do not crazy too much. True winter is here, so I put on warm stuff - sweaters, hats, faux fur I need them. How about you? Did you buy something nice? In Zaful is special occasion Zaful Christmas Big Promotion you can save some money.


Zdjęcia: Zaful | Kolaże: Kalina

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ubrania, to fakt! ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Właśnie wpadła mi w oko ;) Przydałby się w szafie fajny futrzak!

      Usuń
  3. Lubię Zaful bo mają dobrą jakość ubrań, właśnie czekam na szary płaszcz i haftowaną parkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, mają sporo ciekawych ubrań i dodatków dobrej jakości i co ważne rzeczy "na żywo" są takie same jak na zdjęciach prezentowanych w sklepie ;)

      Usuń
  4. Ja nie miałam okazji robić tam zakupów ;) Ale niestety nic mnie nie zainteresowało, więc nie wiem czy to się zmieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wszystko zależy od upodobań ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam ten sklep :) klik klik :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo fajnych i ciekawych nowości.

    Pozdrawiam Zocha :)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaledwie garstka wybrana przeze mnie ;) Nie mniej ciesze się, że się podobają :) Pozdrawiam ;*

      Usuń