27 lutego 2017

WISHLIST: dress, trench, white pants and other basics

| SUKIENKA | PŁASZCZ | SPODNIE | T-SHIRT | BODY | KOLCZYKI | TOREBKA  1  2  | SZAL |

Wiosna idzie do nas wielkimi krokami. Czas się do niej przygotować. Pochować na dnie szafy wełniane płaszcze i grube swetry. Rozejrzeć się za ciekawymi nowościami, które można by zaadoptować do naszego stylu. Przejrzeć zawartość garderoby, żeby wiedzieć czego szukać podczas następnych zakupów. Wicie jak to jest ze mną - lubię robić listy zakupów. Co prawda niektóre rzeczy wiszą na liście od dawana i nie jestem w stanie ich "odhaczyć", a inne skreślam niemal z dnia na dzień. Przejdźmy do konkretów. Nadal poszukuję idealnego trencza. Widziałam kilka różnych modeli na wyprzedażach, ale nie pasował mi albo kolor albo wykończenie albo to jak leżał na moim ciele. Kolejnym punktem, który na mojej wishlist-cie widnieje od bardzo dawna są białe spodnie. Ciężko mi znaleźć takie, które nie będą prześwitujące i odpowiednie do mojej sylwetki. Może szukam nie tu gdzie trzeba, a może wszystkie godne uwagi są wykupowane na początku sezonu wiosna-lato... Mam zamiar niebawem udać się na zakupy, aby tym razem upolować idealne białe spodnie. Właściwie tworząc tę listę uświadomiłam sobie, że w mojej szafie ciągle za mało mam rzeczy klasycznych, podstawowych. Zawsze wydawało mi się, że tylko takie posiadam, a okazuje się, że nadal mam ich zbyt mało. Czarny t-shirt jest kolejnym punktem z kategorii basic za którym będę się rozglądać. Inną rzeczą, długo będącą już na liście, jest body. Podobnie jak w przypadku trencza i spodni, ciągle coś mi nie pasuje. Przydałabym mi się również prosta sukienka, ale taka, która zrobi wrażenie. Czerwień i wycięci na ramionach to byłoby to. Częścią garderoby na którą jestem w stanie wydać nieco więcej niż na inne (płacąc za jakość, nie koniecznie za metkę) jest torebka. Marzy mi się wysokiej jakości, ponadczasowy model, który będzie mi długo służył i pasował do wielu stylizacji. Z drobnych rzeczy duże kolczyki to jest coś czego mam ochotę spróbować. Takie kilka moich must have na nadchodzącą wiosnę. 

____________________________________________________


Spring is coming. Time to prepare for it. Buried at the bottom of the cabinet woolen coats and sweaters. Shop around for the interesting news that could be adapted to our style. View the contents of your wardrobe to know what to look for during the next purchases. I like to do a shopping list - wishlist. Especially when hit with an interesting shop, and today it is the StyleWe. It is true that some things are hanging on the list of given to, and I am unable to "tick" and other cross out almost overnight. Let's get to specifics. Still I am looking for the perfect trench coat. I've seen several different models for sales, but did not suit me either the color or finish, or it's like lying on my body. Another point that on my wishlist of-bears for a long time are white trousers. It's hard to find those that are not translucent and suitable for my body. Maybe I am looking for is not here where you have to, and perhaps all are worthy of note redeem at the beginning of the season spring-summer ... I'm going to soon go shopping, this time to hunt down the perfect white pants. In fact, creating this list I realized that in my closet still have enough things classic, basic. I always thought that only such have, and it turns out that they still have too few of them. Black t-shirt is another highlight of the basic categories for which I'll be around. Another thing a long time which is already on the list, is the body. We begin to plan holiday trip could have used a hot bikini so maybe I will buy off the shoulder bikini top. Like the trench coat and trousers, something still did not fit. I need also simple dress, but one that will impress. Red and cut off on the shoulders of this would be it. Garment to which I am able to spend a little bit more than the other (paying for quality, not necessarily for the tag) is a bag. I dream of a high quality, timeless model, which I will long serve and fit into many styling. From small things big earrings is something I want to try. These are some of my must-have for the coming spring. If like me you like the new online stores, I recommend you also newfound page JustFashionNow. Besides StyleWe also runs a blog through which you will learn, among other things How Much Water Should I Drink A Day maybe it will be useful for you guys. 

Zdjęcia: StyleWe | Kolaże: MikalaFashion

8 komentarzy:

  1. Czyli wiosna powoli wita u Mikali :) Tego Ci Kalinko życzę żeby te białe spodnie i pozostałe cele się szybko znalazły w Twojej szafie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się znajdą ;) Już moja w tym głowa ;D :*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Świetna jest! Zastanawiam się czy z mojej starej torebki nie zrobić takiego cudeńka z naszywkami ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak <3 Chciałabym właśnie tę mieć w swojej szafie ;)

      Usuń
  4. Z jednej strony uwielbiam te zmiany garderoby, ale z drugiej przeraża mnie uporządkowanie mojej szafy...I tak odkładam to, żeby mnie tylko lato nie zastało... A idealny trencz to podstawa :) Również szukam. Pozdrawiam serdecznie. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Zawsze ciężka przeprawa z porządkowaniem zawartości szafy, ale jest w planach na najbliższe dni. Trencz to w tym sezonie musthave, będziemy wypatrywać tego idealnego modelu ;) Pozdrawiam!

      Usuń