31 marca 2017

earrings

Są takie ubrania w mojej szafie (pewnie każda z Was takie ma), które uwielbiam. Podobają mi się, dają efekt "wow" i najchętniej nosiłybyśmy je ciągle. Wy też tak macie? U mnie często dochodzi jeszcze jeden punkt. Nosiłabym cały czas, ale szkoda mi bo się zniszczy... Najczęściej jest tak, ciuch który lubię non stop leży w szafie. Często się na tym łapię. Marzyła mi się piękna sukienka, znalazłam, kupiłam i... zakopałam na dnie szafy. "Będzie na inną okazję", "jeszcze z pewnością ją założę", "nie dziś". Prawda jest taka, że ubrania są po to by je nosić i lepiej, żeby piękna kurtka przetarła się po ogromnej liczbie świetnych stylizacji, niż żeby zjadły ją mole. 

| kurtka - Zaful | t-shirt - TUTAJ | spódnica - Reserved |
kolczyki - TUTAJ | torebka - Paulina Schaedel | buty - Renee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: MikalaFashion

9 komentarzy:

  1. Ta kurtka jest genialna!
    W ogól bardzo fajny pomysł z założeniem do niej spódnicy i sportowych butów - wyszło niebanalnie i bardzo... fotogenicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D Piękna wiosenna nasza Kalinka <3 masz racje Kalinko że lepiej nosić niż karmić mole ! :) Świetna stylizacja <3 Cała Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* <3 Tak, trzeba nosić, a nie trzymać w szafie ;)

      Usuń
  3. Fantastyczne zestawienie! Bardzo podoba mi się pomysł połączenia tego typu kurtki, z prostą, dopasowaną spódnicą - jest "cool" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw, z pozoru zwykły ale ta kurtka robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak samo mam KAlinko i to z tą samą kurtką, co wiesz :) Świetnie wyglądasz, wszystko tutaj jest dopracowanie idealnie co do detalu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, wiem ;) Piękna jest więc nie ma się co dziwić. Dziękuję Ci Kochana!

      Usuń