12 marca 2017

hot or not

Każdy z nas ma inne upodobania. Wybieramy inne potrawy na obiad. Innych partnerów z którymi chcemy dzielić życie. Podobają nam się inne ubrania. Inaczej połączylibyśmy dane rzeczy. Dla jednych coś będzie atrakcyjne dla innych odrzucające. Mnie ta stylówka się podoba, jest nieco inaczej niż zwykle, ale nadal "po mojemu", nadal czuję się w niej dobrze. Czy jest hot czy not to już każdy z Was musi sam rozsądzić. 

| płaszcz - A2 | golf - Terranova | spódnica - TUTAJ | czapka - sklep online |
torebka - Paulina Schaedel | buty - DeeZee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: MikalaFashion

16 komentarzy:

  1. Świetne połączenie klasyki! Mi się podoba taki zestaw. Sesja jak zawsze PRO! Pozdrawiam ciepło S. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci Sabinko ;* Bardzo się cieszymy, że się podoba :)

      Usuń
  2. Super, tez mam ta czape i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna, też ją uwielbiam !

      Usuń
  3. ładnie

    http://strazaczkaemi.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo fajnie, nie ma w niej nic, co mogłoby być dla kogoś odrzucające!
    Kabaretki dodane do takich rockowych zestawień są w stu procentach na miejscu!
    No i buty, buty też tu pasują!

    Jest spójnie i ciekawie, mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, że się podoba :) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Kalinko, zdecydowanie hot, wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałem chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłem, że tylko Cię pozdrowię, podziękuję i na pewno wrócę!😉

    Jak będzie czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba. Dziękuję za miły komentarz i również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Powiedziałabym , że hot :) niby golfik, niby skromnie, a jednak wcale nie ;)

    OdpowiedzUsuń