retro vibes

Uwielbiam proste, klasyczne rzeczy. Płaszcz w kratę niewątpliwie należy do tej kategorii. Model w klimatach retro skradł moje serce. Widziałam go wielokrotnie u innych blogerek, na blogach i instagramie. Trafiła się okazja i postanowiłam sobie go zamówić. Przeleżał chwilę w szafie, aż doczekał się swojej "premiery". Jak dobrze, że już prawie wiosna. Można wreszcie przy wyborze ubrań za priorytet obrać estetykę, a nie właściwości grzewcze.  

| płaszcz - TUTAJ | sweter - sh | spodnie - Zara | torebka - TUTAJ | buty - DeeZee | okulary - sklep online |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: MikalaFashion

9 komentarzy:

  1. Płaszcz jest rzeczywiście śliczny!
    Klasyka w wypadku okryć wierzchnich zawsze jest w cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj świetny ten płaszcz, to prawda!!!! Wyglądasz bardzo fajnie Kalinko. P.S> Kiedy kawka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kawka zawsze chętnie, może w ten weekend?

      Usuń
  3. Mniej znaczy więcej. Bardzo fajna stylizacja i dobre dodatki. Podoba mi się szczególnie czarna torebka. Pozdrawiam serdecznie S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mniej znaczy więcej :) Dziękuję Sabinko ;* Pozdrawiamy !

      Usuń
  4. Genialna torebka; )) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio moja ulubiona ;) Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Great review, would love to try this. Thanks for your wonderful comment on my blog. You will like to see more fun from here.

    OdpowiedzUsuń