thinking about... the dress

SUKIENKA:  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6

Od kilku dni jestem uziemiona w domu, dorwało mnie choróbsko (już myślałam, że uda mi się ten sezon zimowy przetrwać bez wizyty u lekarza). Miałam trochę czasu na nic nie robienie. Zaczęłam rozmyślać o planach na najbliższe dni, tygodnie, o wakacjach i o innych życiowych priorytetach. Uświadomiłam sobie, że kilka uroczystości rodzinnych w tym roku przed nami. Wiecie jak to jest gdy macie za dużo wolnego czasu... przeglądacie zawartość sklepów internetowych (mam cichą nadzieję, że nie tylko ja tak mam). Ok, tym razem miałam ku temu szczególny powód, będzie mi potrzebna sukienka i to wysoce prawdopodobne, że nie jedna. Winny się tłumaczy? Nie. Mężczyźni lubię oglądać samochody i piękne kobiety, a my wypatrujemy piękna, które możemy na siebie założyć i dzięki temu podkreślić nasze atuty i podrasować naszą pewność siebie. Do rzeczy, misja sukienka. Powyżej kilka modeli, które wpadły mi w oko. Bardzo podobają mi się sukienki z odkrytymi ramionami (nadal modne), te z przeskalowanymi falbanami, koronką, ale i te klasyczne, które mają w sobie to coś. Zapewne znalezienie odpowiedniej kreacji zajmie mi trochę czasu. Coś czuję, że zarysowuje się pomysł na ten outfit, pierwsze inspiracje już są.  

_____________________________________________________


For several days I was grounded at home, I was ill (now I thought I could survive the winter without a visit to the doctor). I had some time doing nothing. I started thinking about plans for the next few days, weeks, for holidays (I need new bathsuit so I should start searching for swimwear 2017 soon) and for other life priorities. I realized that several family events this year in front of us. You know how it is when you have too much free time ... look through the contents of online stores (I secretly hope it's not just me). This time StyleWe. Ok, this time I had a special reason for doing so, will I need a dress and it's highly likely that not one. They should be explained? No. Men like to watch cars and beautiful women, and we are looking out for the beauty that can be set up on each other and thus emphasize our strengths and tweak our confidence. To the point, the mission dress. Should be short party dresses. Above are some models that fell into my eye. I love the dresses with off shoulders (still trendy), those with scaled flounces, lace, but the classic, which have in them something. Perhaps finding a suitable creation will take me some time. Something I feel that outlines the idea for this outfit, the first inspiration already.

Zdjęcia: StyleWe | Kolaże: MikalaFashion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz