23 kwietnia 2017

white skirt

Kolejna kurtka w mojej szafie. Kolejna ramoneska (zaczynam lubić ten fason). Tym razem krótsza, z haftem i kwiatami. Dodatek na wiosnę idealny. Swoją drogą myślałam, że pod koniec kwietnia będę spacerować w krótkim rękawku, przesiadywać w parku i jeździć rowerem w dalsze zakątki malowniczej jury... Ciepła, słońca i temperatur w okolicach dwudziestu stopni nie ma. Gorąco liczę na to, że jeszcze tylko chwila i będzie można w pełni korzystać z uroków wiosny. W głowie coraz więcej pomysłów na lekkie zestawy. Najwyżej zarzucę na siebie cieplejszy płaszcz. 

| kurtka - TUTAJ | sweter - H&M | spódnica - TUTAJ | buty - New Look |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: MikalaFashion

17 komentarzy:

  1. super kurtka. fajny niebanalny zestaw. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka wygrywa wszystko!

    Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% racja, bez niej było by nudno ;)

      Usuń
  3. Wiosno Kalinkowa przegoń zimę !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to? Wcześniej nie lubiłaś ramonesek?? To podstawa każdej szafy! :) Twoja jest super, na czasie... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej ich unikałam, bo każdy w nich chodził... Dziś jest ich mniej, na ulicach królują bomberki, więc zdecydowałam się na jedną, a potem na drugą i pewnie na dwóch się nie skończy ;) Zgadzam się ramoneski są uniwersalne, pasują do wszystkiego. Taką kurtkę powinna mieć szafie każda z nas ! Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te kwiatowe naszywki na kurtce <3 Strasznie podoba mi się ten trend ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, co zresztą widać ;) Mnóstwo pięknych rzeczy z haftami można dorwać praktycznie w każdym sklepie i to jest super ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Kurtka wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kalinko, znowu ramoneska której CI zazdroszczę :) Jak wrócę z majówki koniecznie kawka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest, dziękuję :) Pewnie, kawka koniecznie, będzie co opowiadać!

      Usuń
  8. Bardzo fajna stylizacja:) Kurtka jest świetna, bardzo ciekawy wzór:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramoneska świetna, bardzo mi się spodobała, rewelacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń