tank top

Wybaczcie dłuższą przerwę... Spory natłok w pracy, dużo spraw prywatnych do ogarnięcia i człowiek wieczorem wraca do domu i myśli jedynie o tym aby się wyspać. W zanadrzu kilka wpisów z Portugalią w tle. Mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko wakacyjnym wibracjom, bo będzie ich w najbliższym czasie u mnie trochę. Spacer nad oceanem, klimatyczne wąskie uliczki, zabytkowe budynki. Aktywne zwiedzanie bez pośpiechu. Tak jak lubię, a jeżeli i wy lubicie to zaglądajcie do mnie częściej. Co u Was słychać? Macie już plany na wakacyjny urlop?

| top - New Yorker | spódnica - New Look | okulary - Zaful | plecak - Terranova | buty - Renee |

Zdjęcia: Kellys Vision | Postprodukcja: MikalaFashion 

18 komentarzy:

  1. fajny letni zestaw
    bardzo podoba mi się Twoja spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ;) Genialnie prezentuje się zestawienie tej spódnicy i topu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że się podoba :)

      Usuń
  3. Pięknie wyglądasz:) Spódnica i okulary są genialne:)
    www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)Taki komentarz czytany z rana bardzo cieszy ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jaka Ty jesteś szczuplutka!
    Jakoś na niewielu wcześniejszych zdjęciach rzucało się to tak w oczy, a tu proszę - chudzinka! Zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale do chudzinki to mi daleko ;)
      Fakt przy tej stylizacji moja sylwetka wygląda jakoś tak korzystnie ;P

      Usuń
  5. P.S. ja w tym roku po taniości - całe to ślubne zamieszanie tak mnie zmęczyło, że ogarnęłam tylko sierpniowy wyjazd do Sobieszewa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, takie przedsięwzięcie ma prawo zmęczyć. Ogrom rzeczy do zaplanowania i ogarnięcia. Podziwiam i gratuluję!
      Polska jest piękna, więc zapewne w Sobieszewie będziecie mieli co podziwiać i czas żeby odpocząć :) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. spódniczka bardzo podobs mi się :)

    OdpowiedzUsuń